Inlägg från: danosani |Visa alla inlägg
  • danosani

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2010-12-16 09:52:46 följande:
    Har du den gamla modellen? Bara att dra upp de silvriga pinnarna ur de svarta fästena. Sitter lite hårt så du får visa musklerna
    Japp det har jag. Meh, muskler... Tror du jag sitter inne på såna eller? Tog dessutom loss sittdelen först (ska sprätta bort vingarna som straw gjorde). Kanske lättare när den är tillbaka på plats.

Förresten, trots att jag är andra ägaren kunde jag maila Bugaboo angående extra bromspinnar va? Har en sån där härlig broms som inte tar på båda sidor..
    Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • danosani

Update: Sufflett bytt! Vågade ju inte ta i innan, visade sig dock att jag var i klass med Stålmannen Cool Tack för hjälpen.

• danosani
    straw2008 skrev 2010-12-16 10:13:46 följande:
    Tog du bort vingarna? Man kanske måste vänja sig lite men den blir verkligen så mkt rymligare!
    Ska pyssla med detta nu (tack för ditt mail ang det för 100 år sen, är så dålig på att komma ihåg att svara!{#emotions_dlg.flower}). Nike ser verkligen ut som en packad sill i den nu, så de måste bort.

Mjuklift med bebis i borde väl ligga bra ändå? Suffletten håller ju liften på plats liksom (har inte provat, men).
  • danosani

Så bra Tänkte satsa på Babytravels. Gillar inte att Buggans inte har handtag.

• danosani

Pruselius - En röd! Velade länge mellan röd och gul, men gul blir så lätt smutsig tycker jag. Nu är den en riktig nyckelpiga

Straw - låter toppen!! Har du den med eller utan egen sufflett?

• danosani
    stinamaria skrev 2010-12-16 11:33:18 följande:
    Någon som skickat ett par vinterhjul med posten och vet vad det kostar? Postens hemsida är nere för tillfället..
    Tror mina åkte för runt 70 kr. (Men det var två år sen så jag kan ju ha fel )
    straw2008 skrev 2010-12-16 11:22:58 följande:
    Vi har den med egen suflett eftersom vi använde den till vår Phil o Ted o p&t har ingen egen suflett så för oss var det så galet bra!! Älskade den liften o så fiiin den är i bee. Älskar oxå nyckelpiga.....
    Låter som att det verkligen blir en Babytravel. Priset gör ju inte ont heller. Kan man ta loss den lilla suffletten?
  • danosani

Jag hade nog inte sett (på annonsbilden) att det där var en fejk.. Tycker bara att varukorgen och liggdelslocket ser lite knepiga ut, men det kan ju bara vara för att den nyss är uppackad eller något. Att någon okunnig monterat den kanske.

Varför skulle plasten påvisa en kopia? *kört Bugga länge men aldrig haft lyxen att packa upp en ur kartong*

• danosani
    annat82 skrev 2010-12-21 16:36:05 följande:
    Och ännu fler på blocket:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_som...

"Unik modell med silverfärgade fälgar"

Själv har jag dessutom väldigt svårt för annonser med tillägg att varan säljs efter ett visst datum. Då kan man väl lägga ut annonsen efter det datumet
    HAHA! Hoppas ingen stackare går på det där! Ser ju ut som en Babytravel typ..
    Nike Mathilda 080926 - Lillebror BF 110416
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21