Inlägg från: Mammas Kalle |Visa alla inlägg
  • Mammas Kalle

Bugaboo-tråd nr 21

Surkatt: Najs upplägg för att gubben inte ska muttra, ska lägga det på minnet

• Mammas Kalle

Snart 15 aug!

Visst skulle det komma bugganyheter då?  För det var väl inte bara den svarta been? ...
    Hoppas på mer roliga tillbehör och finésser till camen.. Skrattande

• Mammas Kalle

AnPa: den har jag missat, va på semester förra veckan o lyckades nog inte läsa igen alla inlägg då.. Tackar för info om va som komma skall!

• Mammas Kalle

Satt igår och grunna på vad för sufflett som jag skulle ha nu när den blå sommarsufflan snart ska av, har några stycken men har länge sucktat efter en ceris.
    Härligt när man finner en sådan på blocket en söndagmorgon! Så nu är det i-landsproblemet löst
    Kommer att hänga på brevlådan på tisdag när den förhoppningsvis kommer  

• Mammas Kalle

Luscious: vi hade akta graco babyskydd + adapter, funkade helt perfekt. Håller med, stor prisskillnad på stolarna. Vi köpte ny inkl bas för 1495:- sen fyndade ja beg adapter på tradera. Fördelen med gracon va att vår kille kunde ha stolen längre än 9 mån, tycker att aktan har större. Sen vet jag inte om det är "gammalt" med akta, vår son är 1 1/2 år.

• Mammas Kalle

Wiiihi!!! Tokfyndat tror va till köpbarnvagns outlet o fick av en slump tag på brun åkpåse, inte den senaste m dragsko men skit samma, 150:- måste väl va helt ok för en helt ny

• Mammas Kalle

Sweatheart:I deras butik i Karlstad, på tormestad. Kika på deras facebooksida , de kommer att köra outletdagar varje månad. Hade hört mig för igår att inga bugga grejer skulle va med men men de ska tydligen ut med topset o påsar p å hensidan undrt september, till bra priser..

• Mammas Kalle

Joddan: kändes som om det inte var nått o tveka på
    Håll koll på deras hemsida/facebook under sep, tömmer lager på "gammalt' .

• Mammas Kalle

Hur gör ni med skor o åkpåse på vintern?
    I år är sonen så stor att han kommer att gå i slask o sörja men tänkte att det ändå behövs åkpåse när vi är ut o åker vagnen.. Det jag funderar på om åkpåsrn blir skitig i, har ni nån fiffig lösning eller bara tvättar ni ofya?

• Mammas Kalle

Sett den oxå, näms ju om en åkpåse i annonsen, kan de vilsekeda? Eller så är det npn som veeeerkligen ska ha den ät ju snygg färg, men kan ju nästan köpa beg helt topset för den pengen..

• Mammas Kalle

Trolovade: det funkar perfekt o tvätta så som du skriver, ingen fara med ryggpinnarna. Ha dock inget sköljmedel i.

• Mammas Kalle

På tal om glidande chassi.. Fick ett nytt förra sommaren efter att det föra blev snett o vint efter flygresa. Produktionsdatum
    På det är okt-08 , ha funkat felfritt tills för mån vecka sedan. Sköv vagnen framåt i lite grusigt underlag, dvs rulla ok men liiite motstånd o då hände nått handtaget sjönk på vänster sida o har fortsatt med det även när jag rullar på asfalt va göra? Garanti gäller väl inte på det nya?

• Mammas Kalle

Aaaa ni är för ljuvliga!!!! Ni gjorde min kväll m era svar om garantin får bli en sväng t köp barnvagn o reklamera m andra ord puss på er !

• Mammas Kalle

Asereth: frogram på camen kan jag komma på en orsak, men bara en.. Frogdenim klädseln! den är to die for i mitt tycke

• Mammas Kalle

Köpbarn vagn rensar buggagrejer, pf skruvy 500 pix, helt ok:)

Imaj; våga inte skriva för mkt, visste inte hur tydlig man kunde va med sånt i tråden så därför speca jag ibte mer än så :)

• Mammas Kalle

Pretty polly: jagfick upp deras utförsäljn via deras facebooksida tidigare i dag men kikade in nu på websidan o såg att de uppdaterat, o pf är borta, trist för dig :(

• Mammas Kalle

Hej!
    Har en cam till sonen som jag är väldigt nöjd med, men har börjat fundera på en lite mindre vagn till att ha i bagaget. Camen tar alldeles för mycket plats.

Nu kanske jag ställer helt fel fråga iust den här tråden, men vet att barnvagnskunskapen är stor så.. om ni inte hade en bugga vad skulle ni satsa på då? Är bee den ultimata eller finns det alternativ? Behöver ha helt handtag, så lätt som möjligt, liggläge så pojken kan sova ( är 2 år) lösa framhjul, 

Supertacksam för alla tips o förslagGlad 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21