Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

Bumperbaren, använder ni den på liggdelen? Känns mest som att den är i vägen när man ska komma åt bebisen? Nu har ju inte min bebis dykt upp ännu men jag tänkte på det idag när jag provbäddade vagnen för första gången
    Tänkte ha bäddat med bara fårskinn och sen filt till bebisen. Funkar det i sommar? Eller blir det för varmt? För kallt?

• RocketQueen

Acento: Min man sa precis samma sak idag när vi kolla på skötväskor, han vill absolut inte ha en utan lock. Men då fanns ju Dash deluxe som verkar vara i stort sett likadan fast plus ett lock. Jag tror att det blir en sån faktiskt. Haha vi var inne i en affär som säljer buggor och provhängde alla skötväskor på vagnarna för att se vilken vi gillade bäst

• RocketQueen
    Hejåhå skrev 2012-05-09 18:18:25 följande:
    Ziingo: nej, inte på samma sätt som de riktiga uv-skydden med solskydd 50
    (typ). Men ett myggnät ger ju lite solskydd i jämförelse med inget alls.
    Skönt att höra, har precis köpt ett solskydd och hade blivit lite irriterad om det hade visat sig att det räckte med myggnätet
  • RocketQueen
    stierna21 skrev 2012-05-14 11:40:00 följande:
    Kan ngn tipsa om ngn butik som säljer separata suffletter till cameleon & som har dem för omgående leverans! Har letat genom hela Blocket & Tradera efter en i offwhite canvas, de butiker jag varit i kontakt med har dem som beställningsvara & jag vill ha den NU
    Var bor du? Eller är det bara nätbutiker som gäller?
  • RocketQueen

Det här med flamskyddsbehandling. Buggorna på Pramworld är ju fortfarande tillverkade i Nederländerna och inpackade. Menar ni att dom packar upp dom och behandlar dom i England eller hur funkar det? För det står väl rätt tydligt på kartongen Made in Netherlands om inte jag minns helt fel. (Vilket jag kan göra, minnet är inte det bästa nu för tiden)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21