Bugaboo-tråd nr 21
har beställt en bugga nu o undrar om det är enkelt o sätta ihop., att man kan göra det när man hämtat den innan man åker hem, jag åker nämligen buss dit o hem,,, o om man behöver några speciell verktyg..
har beställt en bugga nu o undrar om det är enkelt o sätta ihop., att man kan göra det när man hämtat den innan man åker hem, jag åker nämligen buss dit o hem,,, o om man behöver några speciell verktyg..
har beställt från kidzshop :)
nej paketet har ej kommit utan ja beställde idag o säljer min nuvarande vagn imon..
Ringde kidz shop om vagnen skickas idag o då sa hon att ramen va slut men den skickaades från holland idag men skulle iaf få iväg min beställning senast fredag. ok det funkar bra tänkte jag.
Sen ringde de tbx någon timma senare o de hade iaf fått ihop allt som jag beställt o nu e vagnen på väg till mig, får hem den imon sa hon och då kör de den hem till dörren, perfekt då slipper man vänta på saambon eller ta bussen för o få hem den.
Så imon om dne kommer hem kommer massa bilder :))
är det ngn som kan fota eller har bild på hur deras åkpåsar ser ut på baksidan? Är det så man trär den över sittdelen så den ej åker ner när barnet sitter..