Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Bugaboo-tråd nr 21

har beställt en bugga nu o undrar  om det är enkelt o sätta ihop., att man kan göra det när man hämtat den innan man åker hem, jag åker nämligen buss dit o hem,,, o om man behöver några speciell verktyg..

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TinkyWinky
    Fröken Småland skrev 2011-06-19 19:37:47 följande:
    Åh vad kul, vad blev det för någon? Den är jättelätt att montera!
    en cameleon med blå suflett, den klarblåa, och mörk grå varukorg o mörkgrå sittdel :)

ngn som vet om lådan är stor eller man kan ta hem den på bussen med ett gående barn vid sidan ?
    har inte jätte långt o gå..
    säljer den vagn jag har imon o kommer åka buss o hämta vagnen de 5 km till utlämningsstället..  vill ej vänta till sambon kommer hem från jobbet om den kommer tidigt på dagen :D
  • TinkyWinky

har beställt från kidzshop :)

nej paketet har ej kommit utan ja beställde idag o säljer min nuvarande vagn imon..  

• TinkyWinky
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-19 23:28:48 följande:
    då kommer den förmodligen på tis efter kl 17
    ring och fråga på utlämningstället vad dom har för tider för att hämta schenker post samma dag dom anlänt. normalt är de efter 17 
    det är efter 17:00 men känner dem väl. så kommer de tidigare får ja hämta det tidigre :)) längtar :))
  • TinkyWinky
    AnPa skrev 2011-06-20 08:27:20 följande:
    Har du kollinummer? Var inte helt hundra på att den dyker upp idag, mig tog det 2 dagar att få hem från kidzshop, du beställde igår va?
    ja har ej fått kolli nr ännu, beställde ju igår, söndag så  hoppas iaf dne dyker upp nu i veckan :)
  • TinkyWinky

Ringde kidz shop om vagnen skickas idag o då sa hon att ramen va slut men den skickaades från holland idag men skulle iaf få iväg min beställning senast fredag. ok det funkar bra tänkte jag.

Sen ringde de tbx någon timma senare o de hade iaf fått ihop allt som jag beställt o nu e vagnen på väg till mig, får hem den imon sa hon och då kör de den hem till dörren, perfekt då slipper man vänta på saambon eller ta bussen för o få hem den.
    Så imon om dne kommer hem kommer massa bilder :)) 

• TinkyWinky
    eternalstar skrev 2011-06-20 14:13:56 följande:
    Jag behöver hjääälp! Har precis bokat en ny ozone, MEN en CAM med svart chassi är ju bara mycket läckrare!!! Är detta ett bra pris? www.blocket.se/vi/33921466.htm
    Har haft en ozone o skulle INTE köpa den. Då sittdelen e super varm på sommaren, min son kunde sitta med bara blöja o blev ändå genom blöt o då kunde det va 25 grader ute. plus den e knivig o fälla. man måste lixom stå bakom ryggen o dra i två sk snören.. krångligt. sj fick jag byta chassit , eller den del som har med fällningen o göra då den haka upp sig o ja ej kunde ha det mittersta läget utan bara fullt sittläge om sonen ej luta sig för mkt och fullt liggläge.. annars e deras sittdel go och ombonad men för varm. som liggdel med city korg blir dte ju som nitron.. super :)) dte enda ja kan anmärk på då, har haft 2 nitro o en oxon då med de små svängbara hjulen, e att de är värdelösa o låsa, hela vagnen sk vobblar..

så en cam hade jag tagit. sålde nu min elfte vagn o ska köpa min tolfte o sista då sonen  snart e 2 år men en liten tvååring.. hoppas att detta blir den vagn jag har lkängt. har beställt en bugaboo cameleon :)
  • TinkyWinky
    eternalstar skrev 2011-06-20 15:53:09 följande:
    Tinkywinky: jag har haft en Nitro som jag var jättenöjd med i två år, sen började den bli så skruttig så nu är den såld! Nitron är den enda vagnen som fått stanna så länge och då är jag inne på min 16:e... Tänkte därför att ozonen skulle va kkul att prova på, men när du säger som du gör blir jag osäker!! Hade en Bugaboo cam 06:à men den var så skranlig i chassit och nu blir jag rädd att kommer att tycka en nyare cam oxå känns ranglig.. Hmm.. Jag är iaf VÄLDIGT nöjd med min Bee+ som står hemma.. Åh så jobbigt att bestämma sig!! Har inte sovit ordentligt på flera nätter... Haha
    samma här. har oxå soviut dåligt flera nätter pga alla vagnar ;) SKönt att man ej är det enda som har beslutångest men nu hoppas ja bara bli nöjd med camen :)
  • TinkyWinky
    Dofsing skrev 2011-06-21 20:01:46 följande:
    Var köper men en organizer och jag skulle även vilja köpa en Iphone hållare. Någon som vet?
    kidz shop har både och tror jag, iaf organizer, d¨å ja sj beställt därifrån :)
  • TinkyWinky

är det ngn som kan fota eller har bild på hur deras åkpåsar ser ut på baksidan? Är det så man trär den över sittdelen så den ej åker ner när barnet sitter..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21