Inlägg från: livet från ljusa sidan |Visa alla inlägg
  • livet från ljusa sidan

Bugaboo-tråd nr 21

Halloj!

skickar in min fråga igen...Hade ni tagit med cammen eller bee om ni skulle resa till thailand med en 9mån i två veckor... Jag har ju aldrig kört med min bee ännu och cammen känns ju som en mer rejäl vagn och kanske bättre i sanden? What you think?

Jag har för övrig satt min inte ens tremånaders i sittvagnen... har kört med sjal sedan han föddes för han vägrar ligga ner, vad tror ni händer när han sitter i sittdelen, knäpptyst och somnar!? Ja se dessa ungar 

• livet från ljusa sidan

Briska: ja man måste häva sig ordentligt för att få i piggarna. Då blir det dessutom jättesvårt att få på bågen, man måste trycka ihop den också för att få den på plats. Men men den sitter ju där då iaf ;) Jag lägger inte alls mitt chassi ner på marken utan jag håller det i luften och trycker in de vita plupparna och släpper dem så fort de hakat ur och då viks det upp i första läget och sedan sparkar jag isär hjulparen och vips är den uppfälld. Visst hängde du med där ;)

• livet från ljusa sidan

åh herregud vad jag hatar mitt parasoll! Hur gör ni när ni är ute och går? Jag måste flytta det fram och tillbaka och böja upp och ner...jag skiter i att ens ta med det för det är bara på fel ställe hela tiden.....Har köpt en slags skärm nu som man knäpper fast, så slapp jag få ett nervöst sammanbrott på parasollet! Tråkigt bara att det var bortkastade pengar att köpa ett fint offwhite :(

• livet från ljusa sidan
    arkeologitjejen skrev 2010-07-02 10:29:55 följande:
    Ingen som har någon idé eller något råd?
    Jag hade en phil och ted vibe mjuklift i min bee, jag hade den som inne säng när vi skulle bort och så hemma när han var som allra allra minst. Men han växte ur den när han var 2,5 mån. den är pytte pytte liten verkligen så det är verkligen inget som jag hade velat ha som enda alternativ. 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21