Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-04-16 09:38:49 följande:
    Tant: nej det tror jag inte att du måste. Oftast så skriver man ju i annonsen att sufletten går att byta! Då får ju köparen byta själv (jag köpte en bee med rosa suflett fast det var den jag hade valt sist). Byt/sälj du den svarta och köp något annat skoj (läs röd sittdelsbas till camen) ;)
    Cool U know me to well
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-16 09:48:29 följande:
    Började med röd Bee sedan Khaki sedan svart och nu rosa
    En dyna skulle jag vilja ha också! Typ marimekko elller så . Inte så mkt för att blanda för många färger . Helst ton i ton
    maila på denna? men jag vet inte om den ståbrädan funkar på bee/bee+?
  • Tant Pruselius
    Lillla My skrev 2011-04-16 10:05:07 följande:
    Tror att det där är den gamla. Min har Beehjul och jag har den nya. Har inte använt den så mycket än så jag minns inte exakt utseendet. Den nya kan ha antingen gamla Beehjul om den är bland de första som kom. Eller om man köpt lite senare så är det nya Bee+hjulen.
    Den gamla passar bara på Cam'en om jag minns rätt, men det finns nog fler här som är bättre på det där än jag.  
    det är så jag oxå tror den gamla passar inte på bee/bee+ tror jag (???)

Har den äldrevarianten (som den på länken) med sittpall (LOVE!)
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-18 17:39:01 följande:
    Har lagt in en bild på mitt lilla Bee+ i min blogg. Har inte datorn att lägga in bilder på så det får duga . Om någon är sugen att se alltså .
    Mjukliften tycker jag passar perfekt. Ska bara köpa något bra att fästa "snoddarna" längst mitten av mjukliften i chassits "tjocka" del... Och så ståbräda...
    *rusar*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21