Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Alltså vilken skillnad med nya hjul på vagnen! Mina froghjul hade mycket kvar att ge men hallå! Camhjulen snurrar obehindrad och mkt bättre fjädring. Till och med maken kände skillnad. Och organizern därtill, super! Perfekt size att ha på liggdelen nu när jag har ståbrädan på och storebror gör så vi inte kan ha skötväskan. Men fick inte med ngn instruktionsbok och den har massor av fästanordningar som inte jag förstår! Kanske går att ladda ner ngn slags insyeuktioner?

• Joddan
    imaj skrev 2011-06-18 00:08:15 följande:
    Joddan: Den låter ju super den där organizern! Du måste fota imorrn ! Ska också ha dottern på ståbräda och ser samma problem med skötväska.. Funderade på att sy en egen liten väska men det kanske blir en organizer istället trots att jag hade velat ha den i någon rolig färg.
    Har fotat lite och lagt in bild i mitt galleri! Jag vet dock inte hur man gör för att få in dem i bildtråden. Men feel free!

Om ni vill se den på andra sätt får ni säga till för jag kom inte på ngt annat! Kanske borde provat den på Been...Drömmer 
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    standby skrev 2011-06-18 09:35:47 följande:
    Joddan - på Bugaboos hemsida finns alla instruktioner i PDF. Nu är ju organizern helt ny så jag vet inte om den är med men det är ju värt att kolla!
    Har aldrig sett ett bättre upplägg på manualer på hemsida än vad Bugaboo har faktiskt.
    Ska kolla där!
  • Joddan

Standby
    Med sonen så bytte jag vagn när han var tio mån för att han inte kunde sova bra tyvärr. Han försökte sova på mage i sittdelen . Blev swift o bee för honom då. Hoppas lillasyster gillar den ändå för hon sover mest på sidan redan nu...

• Joddan
    imaj skrev 2011-06-25 00:43:09 följande:
    Joddan och Fröken Småland: Jo funderade på det också att det kanske är till Frog. Och min åsikt angående kopior; håller med om att det kan vara roligt med nya färger men gillar inte när de utger sig för att vara äkta .
    Nu är annonsen ändrad till FROG och med bild...
  • Joddan

Frk småland
    Min frogpåse har ingen dragsko men ändå grått foder. Sitter jättebra

• Joddan

Vem är det som virkar bumberskydd?
    Har även kommit på att jag har en symaskin i garderoben som ska dammas av! Men virkning har inte varit min grej sedan skolan... :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21