• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Xst skrev 2010-04-20 13:38:00 följande:
    är och förblir en fröken *ung*
    Att vara fröken har väl inget med ålder att göra. Finns massor med gamla fröknar.
    My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2010-04-20 22:36:28 följande:
    Det värsta är att det ser bättre ut än det är...min Bugabooväska är fylld med nagellack...

{#lang_emotions_cry}
    My sugar is raw
  • Senap
    zasata skrev 2010-04-20 21:43:52 följande:
    Vad ni skrämer mig med fjädringen.. hade en britax vigour 4+ för typ 6mån, men den hadde 0 ifjädring kändes det som. hade frogen för 2½års sedan, så kom inte ihåg vad jag tyckte om den då. men nu har jag ju brio happy mixed och den har ju en massa fjädring. Hoppas min bee kommer snart och jag blir nöjd.. Nån som kör runt med en i Göteborg? Vad tycker ni?
    Jag var i Gbg på semestern och det funkade bra. Inte optimal på kullerstenen dock.
    My sugar is raw
  • Senap
    zasata skrev 2010-04-28 17:36:31 följande:
    Åkte rulltrappa så fasnade bägge bakhjulen i!! Vakten fick skära loss tillslut och rulltrappan blev sne :-S Hoppas verkligen det går på garantin. Visst man skall inte åka rulltrappa, men nu hade jag min kusin med som stod och höll den där fram så trodde inte det var någon fara.
    Nej, det tror jag inte går på garantin. Det är ju inget tillverkningsfel att du har åkt med den i en rulltrappa så nära kanten att den kunna fastna.
    Har du någon drulleförsäkring däremot så kan du nog få ersättning.
    My sugar is raw
  • Senap
    stinamaria skrev 2010-04-28 20:55:39 följande:
    Okej, efter att ha sett bilderna så har jag faktiskt svårt att förstå hur en vagn ska kunna fastna sådär. Sitter inte gummit fast bättre på hjulen?
    Nej, det är vanligaste olyckan med vagn och anledningen varför man avråds från att ta vagnen i rulltrappa (av alla vagnstillverkare och rulltrappsföretag).
    Gummit är ju mjukt och rulltrappans kraft enorm om den får tag i något.
    My sugar is raw
  • Senap
    stinamaria skrev 2010-05-02 21:28:20 följande:
    Nej, det tycker jag inte det var. Jag tvättade skummgummit i handfatet med vatten och hängde på tork över natten och det var inte problem att få i det sen.
    Jag tvättade det i maskin i ett örngott. *lat* Blev som nytt.
    My sugar is raw
  • Senap
    LillaMiss Piggy skrev 2010-05-03 08:16:31 följande:
    Jaså, så man kan tvätta skummgummit oxå i maskin Är oxå lat (och reumatiker) Ska den centrifugeras? Kan man tvätta den med sittdelen? Ska sittdele centrifugeras?
    Jag tvättade den ensam i ett örngott på ett milt program med centrifugering. Vred ned varvtalet lite bara har jag för mig. Samma för sittdelen.
    My sugar is raw
  • Senap
    stjernan skrev 2010-05-07 08:53:06 följande:
    Puffar lite för min fråga också...! Någon som vet?
    Hur menar du? Frog-ramen passar på Cam-chassit. Men Frog-sittdelsbasen passar inte på Cam-ramen
    My sugar is raw
  • Senap
    Hannah74 skrev 2010-05-07 08:12:23 följande:
    Puffar lite för min fråga.
    jag gnuggade med tvättmedel och vatten. Tänk på att vatten gör att skummet glider så var försiktig.
    Krama med en handduk så du får den så torr som möjligt efteråt.
    My sugar is raw
  • Senap
    Vår önskan skrev 2010-05-09 08:53:00 följande:
    Jag har offwhite och den är såååå fin, det finns en negativ sak bara. Nu på våren/sommaren när solen lyser blir det jätte ljust i vagnen. Jag har löst det med en filt på men det är ju lite bökigt. Det är iaf vad jag intalar min sambo så han också ska vilja ha en blå =) Då kan vi ju byta lite som vi vill =)
    Självklart överlever man inte med bara en topfärg. De trodde jag var självklart. {#lang_emotions_undecided}

My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21