Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo-tråd nr 21

annat82 skrev 2010-08-18 22:09:50 följande:
    Jag har aldrig haft det problemet iaf. På det kortaste med de små remmarna så har den suttit där. Har inte väskan fullproppad men ganska mycket i. Få ju tänka på att inte lasta den för tungt heller så man riskerar att vagnen tippar.
    Kan ju inte lova att den inte glider, men har aldrig gjort för mig.

Man kan ju aldrig ha för många väskor Jag gillar varken kläder eller skor så måste ju få ha någon last
    okej men då får jag prova det då :) Får hem väskan imorgon så då blir det att testa alla möjliga varianter hehe :)
    Tack iaf för svar Glad
    Våran Prins beräknad till den 13 september =)
  • JessiWill
    modestyclara skrev 2010-08-19 07:36:37 följande:
    häng den på liggdelsramen i fotändan då?
    Provade det nu, räcker inte runt tyvärr :/
    Våran Prins beräknad till den 13 september =)
  • JessiWill

Hej :) frågan är säkert ställd tusen gånger.. men.. Kan man göra med buggan i snön med vanliga hjul? Med vinterhjul? Vill inte tvingas köpa en ful gammal pansarvagn :O

• JessiWill

Hejsan! Någon som vet hur lång tid det tar för kidzshop att besvara mail?? Hände en olycka igår med min båge till vagnen och har mailat 2 gånger utan svar.
    Behöver en ny snarast då jag lyfter liggdelen ofta nämligen.

William <3
  • JessiWill
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-01 17:33:46 följande:
    De brukar gå fort! dock så finns ju den mänskliga faktorn där det kan förekomma att folk är sjuka och därmed har personal brist. eller så har dom helt enkelt fullt upp med kunder i butiken eller så ligger deras server nere.
    mao... vill man ha akut svar och hjälp så ringer man istället!
    Mail kan man inte räkna med oavsätt vart man än skickar dom!
    okidok! Jag använder mig helst av mail dock,
    Men jag fick svar nyss så det är lungt :)
    William <3
  • JessiWill

Ååh nu har jag väntat länge på att kunna få reklamera min bumper på kidzshop.. Men ingen fattar ens vad jag menar eller verkar vilja ta tag i det..
    Efter flera mail och telefonkontakt blir jag hela tiden tillbedd att ringa senare eller dagen efter.
    Någon som vet hur lång tid det brukar ta att reklamera varor från kidzshop?? Stort behov av min bumper dagligen!

• JessiWill
    thj skrev 2011-02-15 18:24:02 följande:
    Hej :)
    Jag vet att din reklamation är i gång,svar inväntas från BB service (vilket kan ha kommit idag)  Förr byte bugaboo ut hela delar nu börjar de byta mer reservdelar,så du kommer få nya vita sockerbitar + fjädrar.
    Kramelikram!
    Hej :)
    Fy va kasst att dom inte byter hela bågen längre :/ Men funktionen och hållbarheten blir samma nu när man byter delarna bara då?
    Tack för svar :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21