Inlägg från: the baby |Visa alla inlägg
  • the baby

Bugaboo-tråd nr 21

Barnbutiken har fått in Organizer nu förresten, ni som var intresserade. Jag köpte en igår... Vet inte riktigt hur jag ska sätta fast den nu dock, har ju dottern mot mig än så länge, men när hon börjar åka framåt blir den ju perfekt att ha på ryggen på camen. Kanske sätter den på handtaget, ska prova lite.

• the baby
    Tant Pruselius skrev 2011-05-29 22:42:04 följande:
    färg?
    Ja, köpte ju visningsexet på Barnbutiken. Tydligen hade den bara varit uppackad sedan onsdags, så så gott som ny alltså. Tog den gula. Fanns ju denim också, men sambon fick avgöra, och då blev det gul. Men jag måste nog köpa den nya rosa suffletten till som jag spanat på.
    Är supernöjd!! Glad Dottern började med att somna, så det var nog ett bra betyg från henne också. Måste nog sy en ny dyna bara, känns extra viktigt i Bee att det är lite mjukt och skönt. Ska hitta något snyggt tyg som matchar både rosa, gul och orange (som jag har på camen) bara.
  • the baby

Hörrni Bee-experter. Nu när jag också har blivit ägare till en så fin vagn, måste jag ställa några dumma frågor.

När man fäller ihop den, så ramlar sitsen av väldigt lätt tycker jag. Ska det vara så? Eller har jag glömt sätta fast den på något sätt? Har sitsen så barnet är mot mig, om det spelar någon roll.

Tycker den skramlar lite också, ska den göra det? Verkar vara plupparna till handtaget som låter tror jag?

Annars är jag supernöjd! Den rullar fin-fint, har varit ute hela dag idag och lillan verkar sitta bra, trots att hon bara är nästan 8 månader gammal. 

• the baby
    annat82 skrev 2011-05-30 17:31:14 följande:
    Karma Police: är iofs också ny på bee, men har aldrig varit med om att sittdelen ens är nära att ramla av, oavsett riktning på den. Men du har ryggstödet i linje med handtaget då eller har du inte det? Min skramlar Inte det minsta. Var bara framhjulen som va lite tröga att svänga de 2-3 första turerna men det lossnade snabbt
    Ahaa.. jo, jag kan nog ha fällt ryggstödet lite mer än till handtaget, så måste det ju vara! Tack! Glad

Jag ska kolla igen om den skramlar, isf får jag väl gå tillbaka och fråga i affären. 
  • the baby
    Tant Pruselius skrev 2011-05-30 22:54:07 följande:
    vaa !? Jag hade dödat för denimen...
    Säg inte så.. jag ångrar mig redan lite. Blev lite snål, denimen var ju så klart dyrare, och jag lät sambon få sista ordet vad gäller färg. Han gillar inte alls denim lika mycket som jag. Och jag gillar verkligen den gula också! Glad
  • the baby
    annat82 skrev 2011-05-31 12:10:36 följande:
    Pasanda: nu är min sambo iofs rätt intresserad av vagnar också. Men dessutom har han fått förstå att det faktiskt är min hobby precis som han har sina hobbies lägger han pengar på sitt eller övertalar mig att köpa nån elektronikpryl jag inte tycker vi behöver (är också lite elektroniknörd iofs) så kan jag lägga pengar på barnvagnarna
    Haha, precis det där känner jag igen hemifrån. Bara det att jag har väl inte sett barnvagnar som mitt intresse kanske... Men det kanske det får vara om jag får köpa saker. Glad
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21