• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

livet från ljusa sidan skrev 2010-04-28 23:29:42 följande:
    Tack för svar noas mamma :) Hrrm är det så olika att man stör sig på det tror du ;)
    Beror ju på om tänker störa dig på det
    nej jag tror inte att man gör det, jag har aldrig stört mig på färg skillnaderna iaf. Det blir ju så iom att tygen e olika!
    Man ser det inte heller om man inte verkligen tittar noga! dom e ju gjorda för att matcha varandra! även fast dom inte gör det till 100%
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 07:11:03 följande:
    Fast det är väl inte värre med parasoller i vanligt tyg än suffletter i vanligt tyg? Snarare tvärtom tycker jag. IKEA har bara så fina och prisvärda tyger
    fast om man som i detta fallet har ett barn som e så pass känslig att parasoller inte skyddar så skulle inte jag köpa ett parasoll som var i vanligt tyg!
  • Noiis
    signea skrev 2010-04-30 14:27:01 följande:
    Någon som har en bild med mugghållaren på? Visst ska den sitta på insidan? Såg någon som hade den på utsidan?
    Man får 4 fästen med mugghållaren, en som man kan ha på övre delen av chassit, en man kan ha på de tjocka delen av chassit, en som man kan ha på själva ramen och en som e till bee.

Jag har två mugghållare på vagnen, en som e vänd innåt och sitter på den smala delen av chassit. jag har den inte utåt då jag tycker att jag fastnar i allt då! däremot så e de ju säkrare att ha den utåt om man har ett vilt barn å man dricker varmt kaffe
    den andra muggållaren har jag vänd utåt då den sitter på ramen så att Noa kan ha sin nappis eller en tetra eller liknande där i! Perfekt att ha den då han slutade med att bara kasta grejerna i marken!
  • Noiis
    Kajsan skrev 2010-05-01 13:32:15 följande:
    Nu ska jag ut på promenad med en typ Brio sulky från 80 talet med vita gummihjul Jag vägrar köra, det får mannen göra.Bugaboon är utlånad tillfälligt med liggdel på , och Swiften har fått punka.Jösses, funderar på om det är mer värt att bära ungen
    Du får komma hit och låna min sitty om du vill! den e ju iaf från detta sekel
    signea skrev 2010-05-01 07:49:57 följande:
    Har du ingen bild på din vagn?
    Har en massa bilder vad vill du se?
  • Noiis
    emiliasmamma skrev 2010-05-04 15:54:23 följande:
    Tänkte höra om det går att ha beachläge på cammen?? har fått för mig detta
    Japp kolla på bugaboo.com på deras demo video. där visar dom hur man gör.
    På min vagn går det dock inte att få¨fast sittdelen när man har chassit i de läget. testade igår när vi var i skogen.
  • Noiis
    Moltan skrev 2010-05-04 20:29:18 följande:
    Någon av er som har erfarenhet av och har beställt från kidzshop? Är det bara dom som har leverans i princip direkt?
    jag har likasom kajsan bara bra erfarenheter därifrån!
    När jag skulle köpa cam var dom dem enda som hade inne! iaf i dom färgerna jag ville ha. och jag behövde vagnen snabbt!
  • Noiis
    Moltan skrev 2010-05-04 20:58:33 följande:
    Ja, det är så att vi behöver den rätt så snabbt och att vänta 8-12veckor är inte aktuellt men dom verkade ha snabb leverans.  Det stod inga priser men kostar dom lika mycket som i en butik?
    Knasigt! brukar stå priser hos dom. men ja dom kostar lika mycket, är fraktfritt och du får ett pressentkort på 500 kr. dessutom e du med och har chansen att vinna en bugaboo bee adored!

solouniko skrev 2010-05-04 20:45:55 följande:
    BILD
    ska försöka minnas det i morrn
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21