Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Leo och Elliots Mamma skrev 2010-04-28 10:30:11 följande:
    Är det någon som vet hur man/varifrån man kan ladda ner Bugaboo "appén" till Iphone? Den som man kan mäta hur långt man gått osv. Har den kommit ännu?Nyinköpt Iphonehållare som ska testas, vore kul med "appén" då
    On top of yourself as always!!

{#lang_emotions_heart}
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    Stargirl skrev 2010-04-29 18:28:50 följande:
    Den är aldrig körd ute....framhjulen är helt blanka...så är de bara när de är oanvända.
    Jag vet!

JAg ringde två gånger o numret går till någon som inte har någon annons inne... mejlade oxå och fick svar att man får med kvittot osv, men då jag frågade om jag fick komma fick jag inget mer svar...
  • straw2008
    Katjan skrev 2010-04-30 09:21:40 följande:
    Låter inte så jätte seriöst.... kanske är vagnen en kopia. En sådan lapp som hänger ner ifrån liggdelen tror jag om jag inte minns helt fel att min bugga som jag köpte i usa oxå har fast inte min svensk inköpta vagn.Vet att det finns en som har och har haft en del annonser på blocket från gbg där personen säljer nya buggor och andra vagnar för en liten peng med kvitto o garanti. Mailar man och frågar vart vagnarna är inköpta så säger de oftas ifrån kidzshop... vem köper flera nya vagnar ifrån en affär o säljer dem till strunt summor på blocket, tomten kanske.
    Fast det skulle jag inte bry mig ett dugg om, vart den är köpt osv. Det är ju samma delar vare sig den är ihopplockad  eller köpt i usa (jo visst vissa saker skiljer men ändå). Äsh hon svarade ju inte ändå.
  • straw2008
    Katjan skrev 2010-04-30 10:31:10 följande:
    Den evetuella garantin gäller ju bara för första köparen iaf.Men man bör tänka efter en extra gång innan man köper ngt helt nytt som är "för" billigt på annons.. ibland kan man ha oturen att farbror blå kommer och hälsar på och hämtar saken man har köpt.
    Ja klart jag förstår det, jag har även jag blivit lurad på blocket ett par gånger så nu köper jag inget osett eller betalar i förskott.

Men de kanske inte har betalt så mkt för vagnen i usa o då kanske man är nöjd med att få det man betalt.

Jag vet att garantin bara gäller första ägaren men hon sa att man får med kvitto o då är det ju lätt att kolla serienummer osv.
  • straw2008

Vi har köpt nya ståbrädan o har den till vår bee, men det går inte att få upp med hjälp av snodden ? Åker ner hur hårt man än spänner snodden ? SKitirriterande man kommer ju inte upp för trappor?
    Stannar era uppe?

• straw2008
    LillaG skrev 2010-04-30 10:48:59 följande:
    Jag håller däremot med om att man inte behöver bli misstänksam eller inte köpa bara för att garantin inte gäller för nästa ägare eller priset är bra. Som sagt, är den köpt i USA kan man ju vara nöjd med att få tillbaka sina pengar.
    Ja men om hon bara kunde svara mig då  ? {#lang_emotions_laughing}
  • straw2008
    LillaG skrev 2010-04-30 11:06:07 följande:
    Ja... fast om du inte får hämta den så hade jag blivit misstänksam och inte betalat i förväg iaf. Och att hon inte svarar bidrar inte heller till att jag blir mindre misstänksam  - och så hade jag blivit frustrerad
    Vi bor ju nästan grannar så betalat i förskott skulle jag inte göra. Kan inte någon ringa o fråga om den finns jvar snälla?
  • straw2008
    LillaG skrev 2010-04-30 12:05:56 följande:
    Men telefonnumret gick till någon annan väl?
    Ja men för att dubbelkolla, jag vågar inte ringa igen!
  • straw2008
    Jessiicaa89 skrev 2010-04-30 15:32:46 följande:
    okeej, jag fick ju med min när jag köpte vagnen begagnad. men kan säkert hitta någonstans :)
    Jag köpte två st fästen på bonti för 25 kr.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21