Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Lindadjo skrev 2011-09-04 23:23:27 följande:
    Kanske bara går på Frog då? Mina dynor har en öppning på undersidan av madrassen. lite som örngottet på en kudde.
    det har min cammadrass oxå...
  • Tant Pruselius
    Överbandsfürern skrev 2011-09-04 23:32:06 följande:
    Oj oj , nej så långt vågade vi oss inte. (eller rättare sagt så skäms jag fortfarande när jag , 30 årgår med min mamma i en annan stad, hon däremot skäms inte utan går med kartan uppvikt som den ammatörorienterare hon är ) hahahaha.
    Vi höll oss på Djurgården, va inne på Grönan och moder utbrast varje gång.. åhh,... en Bugaboo, ser du?! hahaha.. hon är rolig min mamma
    gullig mamms!
    Min mamma förespråkar pansarvagnen och det var minsann bättre förr...
    -bättre hjul
    -bättre v-korg
    -bättre gung
    you name it...*himlar med ögonen*
  • Tant Pruselius

S21- det stämmer den nyaste har bee+ hjul medans den mellersta har bee classic(den äldre) hjul och den älsta (som är den enda som sittpall funkar på) har helt svart hjul .... De 2nyaste passar alla bugga vagnar medans den älsta ej går på någon av bee modellerna .... Stämmer det? Hur är det med den mellersta och donkeyn?

• Tant Pruselius
    imaj skrev 2011-09-11 23:17:24 följande:
    Jag har haft Wallaboo, sitter bra i sittdelen då den är formad och dessutom inte glider. Köp bara inte den svarta då den inte är svart (den enda anledningen till att jag sålde våran). Men den är riktigt mysig!

Kan kika imorrn om jag har någon bild på datorn om du vill så får du se hur den ser ut
    den svarta är grå?
    vart finns dem att köpa?
  • Tant Pruselius
    spigg skrev 2011-09-18 21:58:25 följande:
    Puh! Jag är inte så förtjust i denim, Donkeyn i den där Ocean-edition hade däremot känts väldigt jobbigt att se men inte äga! :D
    *äääälskar min 007 klädsel*
  • Tant Pruselius
    imaj skrev 2011-09-19 19:37:08 följande:
    Baby Attitude heter märket som gör footsackar! Sett att det finns ute en på Tradera (OBS ej min annons!!!).

Själv har jag aldrig förstått meningen med footsack, har aldrig saknat det varesig till Camen eller Swiften.
    *tar i hand*
  • Tant Pruselius

Skulle absolut välja frog framför CAM (vilket jag gjort ) har CAM delar (ram,hjul, fästen/sufflet, v-korg) på frogen och det funkar super tycker jag...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21