Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

bebbe10 skrev 2011-01-14 12:22:23 följande:
    Finns att köpa hos kidzshop.se
    Bara klädseln? Obestämd Länka! *drar fram VISA-kortet*
  • Fröken Småland
    FridaLee skrev 2011-01-15 11:17:49 följande:
    Å jag hade den bästa drömmen i natt drömde att jag gick in på kidz sida för att beställa lite och så fanns det denim klädesel och brun klädsel till bee+ ha ha när jag vaknade kändes drömmen så sann att jag fick surfa in och kolla så jag verkligen drömt HA HA HA!!!
    Oooh, om det ändå hade varit en sanndröm Jag har just klippt ut denimtyg till en sitsklädsel till Bee, återkommer med resultat (eventuellt någon gång under våren ).
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    MissR skrev 2011-01-16 10:30:52 följande:
    Vi beställde en vagn frå Fruugo till kommande bebis. Först fick vi mail om att den skulle komma inom 2 veckor sendan fick vi mail om att den skulle komma om en månad....och sen att den kanske inte kom alls och då avbröt vi affären.....
    Jag vet inte om vi hade otur eller om det är vanligt förekommande från fruugo.
    Tillslut beställde vi från www.kidzshop.se och vi fick vagnen inom 48 timmar. Är supernöjd även om vi fick betala ordinarie pris.
    Jag tror absolut att Fruugo är seriösa, flera i tråden har beställt snorbilligt därifrån och fått sina vagnar utan bekymmer. Problemet nu är att Bugaboo inte godkänt dem som officiell leverantör vilket innebär att de för tillfället har säljstopp av Bugaboo. Skulle tro att det säljstoppet blir permanent (åtminstone till vrakpris) så hoppas inte för mycket. Men skicka dem ett mail och fråga hur det ligger till? Berätta gärna här i tråden vad du får för svar
  • Fröken Småland
    cage1981 skrev 2011-01-16 11:02:14 följande:
    TACK för era inlägg! =)

Vi hade först tänkt köpa vagnen i USA när vi ska dit om några månader men att garantin inte är global gjorde att vi backade.

Fröken Småland - Som jag har fattat det så är det ju inte Fruugo som är återförsäljare utan de förmedlar det billigaste priset på olika varor. Den återförsäljare som vagnen kommer ifrån (Babyhuys Webshop, Nederländerna) finns iaf med på Bugaboos officiella hemsida och då borde det väl kännas mer safe? eller? Eller räknas Fruugo som leverantör ändå??
    Alltså jag känner inte till detaljerna men Bugaboopersonal har här i tråden sagt att något inte är som det skall avtalsmässigt mellan Bugaboo och Fruugo så jag går på det.

Men maila dem och fråga? Annars chansa och se om du får någon vagn? Eller köp från Babyhuys direkt? Så enkelt är det ju, ingen här kan ge ett 100%-igt svar
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-16 11:41:54 följande:
    öh...... hur fan får man fram hjulen att lossna jag har aldrig hört talas om de förut och då har jag ju ägt cam i några år
    Eftersom det var plastens hållbarhet som underkändes skulle jag tro att hjulen spruckit och sedan lossnat. Men jag har inte läst testet  *känner mig dåligt uppdaterad*
  • Fröken Småland

OMG!!!! Nu insåg jag att artikeln var från 2006-02-18 så det var inte så himla aktuellt alltså

• Fröken Småland

Haha, vi är lite efter här i bushen, men riktigt långt efter var jag inte medveten om Drömmer

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21