Inlägg från: lolo21 |Visa alla inlägg
  • lolo21

Bugaboo-tråd nr 21

BeautifulFlower skrev 2010-10-24 12:06:06 följande:

Jag har en fråga kring åkpåsar, jag har en cameleon och har köpt bugaboo´s egna åkpåse. Men börjar nu fundera på om det håller måttet  under vintern, känns som det kommer bli en kall vinter och jag vill inte att min lilla tjej ska frysa.

Har fått intrycket av att elodie´s åkpåsar är varmare..stämmer det?

Jag tycker inte att buggans egna åkpåse räcker till på vintern. Kör på en 7AM Igloo, de är riktigt varma och goa=) Min son har alltid sovit middag ute, och i den åkpåsen var han alltid så varm o go, oavsett oväder.
  • lolo21
    Mamma TN skrev 2010-10-26 22:25:28 följande:
    Skulle behöva lite proffshjälp... Finns det någon mjuklift som är så liten att den passar i Cam liggdel??? Svårt med hämtningar och lämningar på dagis om bebisen inte har lift??? Om någon har erfarenhet, hur länge fick bebisen plats i liften??? Tacksam för snabb hjälp.

En anna liten fråga är när bytte ni från liggdel till sittdel??? Känns som man borde kunna byta tidigare än 6 mån då sittdelen ger bra stöd???

Jag har en Phil&Ted mjuklift i buggans liggdel, den passar jättebra=)
  • lolo21

Åh vad jag o Gossen är nöjda=) Idag har vi vart bebisvakter och kört buggan så Gossen fick inviga ståbrädan Skrattande Han var supernöjd och det gick ju hur lätt som helst att köra.

Har dock en fråga. Jag vill ju ha mugghållare på min cam men det känns inte som om den kommer få plats nu när Gossen ska stå på ståbrädan.. Hur har ni andra löst det?

• lolo21
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-29 17:37:09 följande:
    Lolo21, vad sött! Men den vagnen är hemsk vintertid.
    Tack jag visste väl att ni skulle säga så Flört Precis vad jag behövde höra. Men tänk vad bra det hade vart om Buggan hade ett sånt vinterpaket!
  • lolo21

Är såå nöjd. Fick hem min Oioi floral jaquard skötväska från mammashop ikväll=) Den är såå snygg! och verkar hur bra som helst.

http://www.mammashop.se/babyartiklar/skotvaskor/skotvaska-floral-jacquard-carry-all-oioi.html

Den ska få hänga på Buggan när bebis kommit, och på syskonvagnen. Men om man har liggdelen till vagnen, och ståbräda, vart gör man av väskan?? Knöla ner den i varukorgen känns ju både omständigt och nästan omöjligt?

• lolo21
    Duntoffla skrev 2010-10-31 20:32:38 följande:
    Skitsnygg! Har dock inget bra tips på vad man gör av den när man har ståbräda. Det är ju inte jätte gott om plats vid "styret" kan jag tänka mig. Varukorgen är svåråtkomlig som attan med liggdelen också ju Obestämd
    Jaa det är så jag tänker också.. så länge bebis är pyttig kanske den får ha väskan nedanför fötterna Flört men det är ju ingen långsiktig lösning..
  • lolo21
    straw2008 skrev 2010-11-01 07:37:59 följande:
    Bära skötväskan kanske?
    Joo men det är ju inte så smidigt när man ska köra upp på bussen, betala etc..
  • lolo21
    Miss Lau skrev 2010-11-20 11:30:18 följande:
    "Alla" säger att den nya är mycket bättre. Själv är jag rätt snål och slog till på en beg. gammal Bee. Tycker absolut att den är tillräckligt bra och för 1500 kr som jag betalade tycker jag det är mycket vagn för pengarna
    Åh fusk! Jag vill också! Glad Men om jag köper fler vagnar nu så flyttar nog mannen ut i garaget Oskyldig
  • lolo21

Vart kan man se de nya färgerna på Bee?? Jag vill också ha en!

• lolo21

Min älskade Lova <3 gillar verkligen sin cam!
  • lolo21

Vet ngn vart man kan köpa nya swivelhjul till cam? Och finns det ngn bee-tråd?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21