Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Pruseluskan skrev 2010-05-26 13:41:00 följande:
    Blir den rymmligare då ? Kan man få se bild? Fast jag tycker att vingarna gör den mer ombonad än den nyare
    Ja vääääldigt mkt rymligare!

Jo vingarna fyller sin funktion men eftersom vi bara behöver bona om på vintern så gör vi det med nya bugaboo åkpåsen istället :O)

Ska försöka fota i morgon o lägga ut!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    sisterinlaw skrev 2010-05-27 19:56:22 följande:
    Nej, men man får ju ingen bakgrund till hur vagnen har hanterats under sin livslängd (eller för den delen hur länge hon haft den) så det säger ju inget.
    Eller dragit en 17 kg baby upp o ner varje dag....
  • straw2008
    Platano skrev 2010-05-27 21:25:49 följande:
    Hej! En fråga om bugaboo bee (förlåt om ni har pratat om det redan, många sidor att läsa genom  Vi ska ha en bugaboo bee(inte den nya modellen) med baybynest till vår bebis när hon kommer . Är den så pass liten att den kan räknas som sulky på när man flyger så att man inte behöver checka in den med baggaget? Vi kommer behöva flyga tidigt efter hon är född och enlgt flygbolaget får man lov att ta med en liten vagn typ sulky (är det väl de lite mindre vagnarna kallas?) till gaten och sen få den när man mellanlandar och så.
    På arlanda får du inte ta in någon vagn alls.
    En vagn du får ta med PÅ planet är en quinny zapp däremot.
  • straw2008
    Katjan skrev 2010-05-28 12:20:31 följande:
    Undra ifall det är många som nappar på de helt nya buggorna ( kopior kanske) på blocket för 7800kr?Nu har jag iaf beställt en helsvart cam och sålt min offwhite vagn till min vännina. Tror den blir fin med det silvriga nieman marcus toppsettet till =)
    Varför skulle det vara kopior?

Någon som sett "riktiga" kopior som faktiskt marknadsförts av bugaboo (alltså inte vagnar som påminner om BB utan riktiga kopior, topptyg o hela köret?)

Inte Diva o liknande alltså....

Har faktiskt inte jag o då har jag ändå jobbat på sveriges största byrå för immaterialrätt....
  • straw2008
    straw2008 skrev 2010-05-28 12:47:46 följande:
    Varför skulle det vara kopior? Någon som sett "riktiga" kopior som faktiskt marknadsförts av bugaboo (alltså inte vagnar som påminner om BB utan riktiga kopior, topptyg o hela köret?) Inte Diva o liknande alltså....Har faktiskt inte jag o då har jag ändå jobbat på sveriges största byrå för immaterialrätt....
    Som marknadsdsförts SOM bugaboo menar jag givetvis...
  • straw2008
    han skrev 2010-05-29 18:34:15 följande:
    jag tycker oxå den är finast bland alla frankofants :) men hur kommer det sig att ingen verkar ha de sufletterna? har inte sett några på stan heller...är det för att de är för dyra eller att de bara inte faller folk i smaken :/ jag var inne på bonti och efterfrågade endast sufflett, men precis som du säger är det beställningsvara och kommer ta veckor och jag har inte lyckats hitta något på kidzshoppen :( jag vet inte hur jag tänkte...men jag tror det var ruskigt kallt ute när jag beställde min vagn med svart fleece   som ni ser så behöver jag en ny sufflett asp! en till fråga hur mycket kostar endast (orginal) suffletten? tänkte om man hittar på blocket eller tradera så man inte betalar överpris :)
    Jag ser ofta frankofants... tycker tyvärr de ser riktigt stökiga o fula ut... inte min smak ALLS o skulle aldrig i hela livet bbetala så mkt som de kostar.

En bra sak med dom är ju dock att det är reflex fastsydd utmed kanten (har jag för mig i alla fall.
  • straw2008
    imsa skrev 2010-05-29 22:14:09 följande:
    skulle behöva lite hjälp.vart kan man finna extra parasoll- eller muggfästen till bee? som kan leverera denna vecka som kommer, innan fredag?
    Finns på bonti för 25 kr.
  • straw2008

Nu finns det två bilder i mitt galleri på min gamla bee utan vingar  :O)

• straw2008
    Joddan skrev 2010-05-30 22:15:48 följande:
    Åkpåse??? Du vet väl att det är juni i nästa vecka va? 
    Fast bara 10 grader i sthlm...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21