Fröken Småland skrev 2011-04-17 22:37:49 följande:
Sjukhusmamman: Varför inte behålla Bee?
Jag tycker att Spin är apful, men det är något som lockar mig ändå fast det får du inte berätta för någon. Jag gillar att det är en gammaldags sulky med swivelhjul, även fast den är riktigt riktigt ful.
Kan du tänka dig en begagnad vagn? I så fall kunde väl UJ vara ett bra alternativ eller varför inte en Rollerbug med ett sånt där shoppinghjul vad-det-nu-kan-tänkas-heta. Den har jag alltid haft ett gott öga till för att den är så ful och cool

FrökenS det finns många orsaker. Jag älskar been, men den funkar verkligen inte att ha som "sällskapsvagn" Noa vill gå för det mesta men orkar inte långa stunder. så det är mycket i/ur. Och att springa ikapp en 3 åring med en bee är på ren svenska horribelt! att ha been som vagn med ett barn som åker vagn, då är den helt underbar

men inte som det är nu, tyvärr. Dessutom så saknar jag en bättre varukorg.
Jag håller helt med gällande spin. Första gången jag såg den så tyckte jag att den såg hemsk ut. men det är ju en "riktig" sulky... jag har inte ens testat spin än så jag kanske hatar den i morrn eller älskar den
Jo en begagnad kan jag tänka mig, men inte en UJ som jag har sagt så går dom inte in i cityhissar.
Jag kikade lite på blocket iaf. men hittade ingen nyare till bra pris. och dom äldre är så fult solblekta. och just med sånt, där är jag bedrövligt snobbig. en solblekt vagn är inget för mig alls
och rollerbug är väl lika bred som singel? och dom har ju några år på nacken så jag vågar misstänka att dom inte är i det bästa skicket.