• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

tildasplace skrev 2010-07-19 20:34:36 följande:
    en fråga om petuniaväskorna, har för mig att jag läste här för ett tag sen om rea på NK? någon som vet något?
    Halva priset på det som de har kvar. De har lite olika modeller och färger.
    Tote finns 2 st olika turkosa. *dregglade lite idag*
    My sugar is raw
  • Senap
    Caeruleus skrev 2010-07-26 11:56:57 följande:
    ...föreseten hur bra fungerar en Bee-åkpåse i Cameleon?
    Gamla modellen: dåligt
    Nya modellen passar i både Cam och Bee+
    My sugar is raw
  • Senap
    Jossanjo skrev 2010-07-28 17:41:39 följande:
    Nu måste jag fråga, när man kör Camen med en hand är det vanlit att den drar lite åt något håll? är det pga av svirvelhjulen eller är det något galet med min vagn? Min dotter föddes i slutet av maj så jag ahr inte kört den så länge och ingen safarikörning utan stadsmiljö.
    Vagnar med svängbara hjul kommer alltid dra åt det hållet marken lutar. Det är inget Bugaboo-unikt utan har med gravitationen att göra.
    My sugar is raw
  • Senap
    Caeruleus skrev 2010-07-30 18:49:55 följande:
    Nu står hon här i hallen, så fin med sin gråa bas och sandfärgade toppklädsel.

Har några små funderingar kring min montering bara

Varukorgen har en lite märklig form efter att ha legat ihoptryckt i kartongen. Något tips om att få den snygg?

Plastskenorna som finns i huvud- & fotändan känns för långa. De når ända upp till ovansidan av ramen, skall de verkligen göra det?
    Varukorgen rätar ut sig efter ett tag  av sig själv. Jag tror inte du dragit ut liggkorgen tillräckligt. Skenorna ska inte synas alls.
    My sugar is raw
  • Senap
    Gosemysan skrev 2010-08-02 19:20:43 följande:
    Hej alla Bugaboo-kännare! Då det är så otroligt mycket att läsa igenom i denna tråden så ska jag erkänna att jag inte orkat läsa mer än ca 10 sidor. Funderar på en bugaboo cameleon men tvekar då jag tycker varukorgen är så oåtkomlig när liggdelen är monterad. Har detta varit ett bekymmer för er eller är det jag som oroar mig i onödan?
    Det är trångt men går. Sedan använde jag bara liggdelen i 4 månader så det var sån kort tid.
    My sugar is raw
  • Senap

Sambon har under sin föräldraledighet kört in sidan på hjulet i dörrkanten till porten så navet är skadat och har börjat rosta. Demon
    Ska jag dumpa honom? Skrikandes

My sugar is raw
  • Senap
    zasata skrev 2010-08-03 21:53:13 följande:
    jag med... men var köper man dom nya? NÅN här måste ju veta.
    Det underlättar om du postar en fungerande länk så vi vet vad du pratar om.
    My sugar is raw
  • Senap
    zasata skrev 2010-08-03 21:56:48 följande:
    Här är man på gott humör ;)

www.tradera.com/Bugaboo-bagclips-2-st-auktion...
    Det har inget med mitt humör att göra om jag kan svara på frågor utan information.

De där bagclipsen säljs inte längre och passar bara på Grog (eller det svarta handtaget på Gecko) Men det står ju i FAQ så det verkar du redan läst dig till.

Jag rekommenderar istället Petunias eller JuJuBes väskhållare.
    JuJuBes finns t.ex. hos Babyproffsen på Flemmingatan.
    My sugar is raw
  • Senap
    bohusbebis skrev 2010-08-03 23:15:21 följande:
    Får din man lov att använda DIN vagn !!! Det var stort av dig. Min man höll på att knäcka handtagsfästena första gången han rörde vår vackra Bee så nu har vi besöksförbud på 300 meter på honom. Från vagnen alltså Flört
    *antecknar för framtida bruk*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21