• danny79

Rakad som kille?

Jag rakar mig helt från raggarsträng till anus..
    Jag gör det för det känns fräschare på ngt sätt..

Hur gör ni andra killar? Rakar ni något?

Vad tycker ni tjejer om det?

• Svar på tråden Rakad som kille?
  • Hårfagre
    Anonym (Joppe) skrev 2018-07-21 00:14:55 följande:

Hej!

Jag har tyvärr dålig erfarenhet av hårborttagningskräm. Upplever att det inte fungerar alls..

Jag vaxar penis samt ovanför penis. Det är mitt tips!

Ja ok, jag får oftast problem med ingrodda hår när jag rakar mig. Det gör att jag ofta tröttnar på att raka och blir "grottman" igen efter ett tag :(
  • Marthinix
    Hårfagre skrev 2018-07-21 12:50:06 följande:

Ja ok, jag får oftast problem med ingrodda hår när jag rakar mig. Det gör att jag ofta tröttnar på att raka och blir "grottman" igen efter ett tag :(

Jag hade också samma problem innan, men inte alls sen jag började vaxa mig. Kan verkligen rekommendera det.
  • Love69
    Anonym (ella) skrev 2018-07-19 21:37:03 följande:

Jag vill ha en man. Så nej.

Manligheten sitter i kroppbehåringen för dig?
  • Anonym (Joppe)
    Jonnynilsson skrev 2018-07-22 07:43:18 följande:

Jag har tjatat om denna rakapparat tidigare. Men vill lyfta den igen. Den är sjukt smidig vid intim hårvård.Den rakar inte lika nära som en rakhyvel och därmed slipper man problemet med klåda och inåtväxta hår.

Prova. Kostar bara 300 spänn just nu.

www.clasohlson.com/se/Elektrisk-rakhyvel-Philips-OneBlade-QP2520-20/44-3003

Tack för tipset. Kan man raka av allt med den eller enbart trimma ner?
  • Jonnynilsson
    Anonym (Joppe) skrev 2018-07-22 10:26:07 följande:
    Tack för tipset. Kan man raka av allt med den eller enbart trimma ner?
    Allt. Blir inte lika nära som en hyvel men det uppvägs av att man slipper infekterade hårsäckar och klåda.
  • misil

Brukar trimma lite där nere,har förövrigt märkt att många kvinnor tycker om att smeka och känna på ens hår på bröstet när man ligger och myser efter sex.

• Anonym (ella)
    Love69 skrev 2018-07-22 09:56:23 följande:
    Manligheten sitter i kroppbehåringen för dig?
    Bland annat. Likaså antar jag att det finns attribut som du finner manliga/kvinnliga eller omanliga/okvinnliga.
  • Anonym (Kren)

Rakar bara pungen och kring roten, håret ovanför trimmar jag lite lätt. Resten av håret på kroppen låter jag vara, känns bäst så. Klarar inte helrakat på varken killar eller tjejer.

• Love69
    Anonym (ella) skrev 2018-07-22 14:18:48 följande:
    Bland annat. Likaså antar jag att det finns attribut som du finner manliga/kvinnliga eller omanliga/okvinnliga.
    Absolut. Jag var bara nyfiken. De flesta som tycker som du tycker det är manligt med hår så länge det bara skall spanas in. Skall det bli mer fysiskt brukar det inte låta likadant :)
Svar på tråden Rakad som kille?