• jobbsökaren

Vad för jobb passar mig?

Är en tjej, 23 år som just nu jobbar som städerska. Har haft det helt OK där med bra arbetstider, lätt att få ledigt, flex mm men nu känner jag att jag vill ha ett mindre slitsamt jobb och mer betalt.

Har tyvärr ett problem, jag är så sjukt asocial:S Visst kan jag ju prata med folk men det är inget jag trivs med. Så inget jobb där jag tar kontakt med folk! Det är väl det största problemet...

Annars behöver jag
    dagtidsjobb (har små barn)
    bättre lön, inte mindre än 25 tusen före skatt

Nån som har tips?

Har funderat på lastbilschaufför men blir lätt jättetrött när jag kör bil, är lite feg att köra stora fordon också.

Intressen jag har är mina barn, hästar, träning, RESOR....

Nån som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Vad för jobb passar mig?
  • målvakten

om du lätt blir trött när du kör bil kan jag inte rekomendera lastbil då du kör ca 4timmar och 30min (groft räknat) i sträck innan du har rast.
    Om man kör fjärrtransporter.

Går sista delen i en lasbilsutbildning för bil opch släp och har även kompleterande utbildningar som tillhör lastbilsyrket och det är mycket mer än att bara köra bilen så att säga.

sen beror det helt klart på vilket typ av lastbilsjobb men funderar på med.

om du undrar något mer om lastbilsjobb är det bara du frågar.

vart bor du?
    du sa du gilla träning, har du kollatpå någon utbildning eller skola inom den typ av träning du vill jobba med eller utbilda innom?

• jobbsökaren

Gymnasienivå bara, och jag kommer nog få läsa upp betyg innan jag går vidare på någon utbildning i vilket fall.

• Queenie70

Nån slags industriarbetare, där man jobbar med hörselkåpor och slipper allt jobbigt småprat med folk?

• jobbsökaren

Min sambo och min bror är lastbilschaufför, så därifrån får jag info=)

Har kollat på alla möjliga utbildningar, men inte hittat exakt vad jag vill göra än.

Lökförare har jag kollat på, men finns det nå jobb sen? Känns som det är rätt klent med det...