• Bamboon

Knip 9

Försöker knipa men det känns som man samtidigt spänner musklerna fram. Gör jag fel?
    Fan skulle kanske behöva knipkulor?
    Tips någon som upplevt samma.
    Haft avslag i ca 6 veckor- efter 1 veckor kom mensen  igen.
    Svårt o känna i sig liksom. 

• Bamboon

Men stoppade upp ett finger för att känna och det drar i hop sig i mig lite, är det rätt då?

• Bamboon
    pigglet skrev 2011-10-27 22:02:43 följande:
    Så känns det för mig också.

Hm, vi har lånat första säsongen av "24", så har visst aldrig tid till fl längre. Så blir det dåligt med knipandet direkt. Tänk så beroende jag är av den här tråden. 
    Vad är 24 för något? Hur ofta kniper ni? Fan jag märker ingen skillnad av attt ha fött?
  • Bamboon
    pigglet skrev 2011-10-28 19:32:52 följande:
    "24" är tv-serien som gick för några år sedan. 24 avsnitt - 1 timme vardera. Otroligt spännande! Men tar sin lilla tid att se...   :)

Jag kniper som sagt mest på kvällen när jag sitter vid fl och ser den här tråden bland mina faoriter. Eller - jag HAR blivt bättre på att komma ihåg det annars också.

Visst hade du just fött barn? Ge det lite tid. Vad sa bm på efterkontrollen? Själv tycker jag inte att jag märker så stor skillnad - men jag kan hålla knipet längre nu än när jag började knipa för kanske 1 år sedan.  
    Ok då förstår jag. Provade knipa med ett finger i mig dras i i hop lite i mig. men ska man känna lite som om magmusklerna med drar i hop sig. Har inte varit på efterkontroll ska nog boka tid för det.
    Födde för 9 veckor sedan har haft massvis med sex men känns som samma. Men varför ska man knipa? och hur länge? hela livet? och hur länge mellan varje gång?
    Finns ju en manual man fick när man var på förlossningen att man ska ligga på rygg och känna i ändtarmen framåt. är det så för er alla?
    Ursäkta alla frågor men när ny 
Svar på tråden Knip 9