Knip 9
knipeliknip
knipeliknip
kniper börja jobba 50%! Med start på fredag...
knip knip knip
Oj, har inte hunnit räkna efter, men 17 dagar låter som om jag kan orka! Tanken är att jag ska orka med 50% nu och starta nästa termin på samma %sats... Håller tummarna för att det håller... ;) Har sån tur att jag gör mitt eget schema oxå, så jag ska inte klaga för mycket!
Knip knip på er :D
Uuuu, krya på kidsen, machapuchare!
50% gick bra!!!!! Är helt död=liket lever... Men har humöret i behåll och kan vara trevlig, så allt är bara bra!
Knip knip på er, mysknipare!
pigglet: Det är inte så att du har en massa att göra eller??? har du köpt hus å börjat renovera??? ;)
Vad roligt att ni fixar till det nu med en gång. Fattar att det blir tufft och mycket att göra, men det blir fint som attan när det blir klart!!!! Blir t o m lite avvis; jag vill oxå fixa till köket lite!
knip knip i det strålande solskenet!
Härligt pigglet! :D
Missar yogan ikväll... :(
Har köpt ca125 plattor till trädgården som vi har hämtat å burit hela eftermiddagen, så har ingen ork kvar till söndagsmyspasset :( Hoppas att jag kommer iväg på söndag istället!
knip knip knip på er! :)
Nja, idag blir det VABknip... Vattenkoppor står för underhållningen. En pigg prick och en utslagen prick...
Men knipa kan jag iallefall! ;)
knip knip på er! :D
Jepp, underbart!! Hoppas bara att vädret inte tar ut sig så vi kan få lite varmt o gott även till lovet/semestern ;)
knip knip knip
kniper knipet i kvällssolen! 28 grader fortfarande!!! :D
knip knip knip bara för att det är så underbart!