• Lavendelbris

Knip 9

knip knip knip å knip! Nu hoppas jag att mitt VAB för terminen är avklarad!! (peppar peppar, ta i trä...)

• Lavendelbris

kniper efter en11h o 45min-dag på jobbet. Nu har grabbarna kommit i säng, 5l soppa kokats, 1kg gurka lagts in och diskmaskinen laddats och dragits igång. Nu ska bara 40 diagnosböcker och 29 prov rättas, sen kan jag nog somna ovaggad ikväll/natt...
    Knip på er!

• Lavendelbris

Alla rättningar blev inte gjorde.. somnade på soffan vid 23.30 så gubben kom å hämta mej... Men nu kniper vi lite, för jag orkar inte rätta resten ikväll heller!! Skrattande Tar det en annan kväll när jag e något piggareFlört
    Knip knip knip knip å kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

• Lavendelbris

Kniper med VAB igen... Sonen har 39,2 i feber. Jag firade morgonen med att svimma och drog en favorit i repris på personalrummet på jobbet, så nu ska även jag till läkaren å kolla upp om något kan vara lite tokigt med mej oxå...
    Jaja livet är spännande nästan jämt! Men knipa kan jag iallefall!! Såååååå, knip alla goa knipare!

• Lavendelbris

knip knip knip
    Nja, har varit på vct och det är inget "fel" på mej så jag blev remiterad till neurologen... Får se om dom hittar vad det kan vara... Det ända läkaren sa som jag kunde ta till mig är att jag ska ta det lugnt och om något mer händer ska jag åka in akut.
    Men i mon ska jag å jobba å lillgrabben ska till fsk! Alltid något!Flört

Svar på tråden Knip 9