Knip 9
Jag är glad att meddela att vi nu har köpt ett nytt hus, efter 5 års letande! Inflyttning om 7 veckor, nu finns det hur mycket som helst att göra...
knip
Jag är glad att meddela att vi nu har köpt ett nytt hus, efter 5 års letande! Inflyttning om 7 veckor, nu finns det hur mycket som helst att göra...
knip
Det skålar vi på!
kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip
Jo, det är kul. Och otroligt stressigt! Att flytta är ju ett enormt projekt i sig, att samtidigt sälja sitt hus med allt vad det innebär (besiktning, mäklare, visningar...) känns nästan övermäktigt. Jag stressar upp mig över att glömma något viktigt. Tusen kontakter med olika byggföretag, kommunen, mäklare.... Hoppas vi fixar det här...
Och så inte glömma bort att knipa heller!
Svårt att känna lugnet än. I natt plågades jag av mardrömmar om mögliga väggar och husaffärer som går åt skogen... Idag har vi besiktat vårt nuvarande hus och det gick fint, så jag hoppas på en god natts sömn i natt 
knip
Usch för magsjuka! Vi har klarat oss fantastiskt länge nu...
knip
kniiiiiiiiiiiiiiiiiiip
Här är inte lovet förrän vecka 10, så några veckor kvar. Den som spar han har....
Men nu går veckorna i en hysterisk fart, så det lär bara smälla till. 5 veckor till flytt. Nästa vecka är det visningar som gäller, vi röjer för fullt samtidigt som vi planerar renoveringar i nya huset. Galet rörigt.
knip
Hihi... Satsar också på att knipa.
kniper lite nervösa knip i kväll - första husvisningen imorgon!