• maadicken

fleecefodrade regnbyxor, vart hittar jag bra?

dom från i höstas är för korta dom var från lindex, och det verkar inte som att dom får in nya nu till våren utan det är på hösten dom säljs.

enda kravet förutom att dom faktiskt fungerar som dom ska, är att det är gummiband under foten stl 104 eller kanske 110.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden fleecefodrade regnbyxor, vart hittar jag bra?
  • NoelochJack

Lindex har fått in nu, såg dem idag när jag var där. Personligen köper jag hellre Didrikson för samma pris som Lindex, men det är väl en smaksak. Såg även att Everest (Stadium) hade en del snygga!

Noel 071120 och lillebror/lillasyster 100307
  • Tuffen

Didrikssons Boardman är ett toppenställ.

• maadicken

oh! då får jag invänta månadens rabattkupong (fattig och snål ) och gå till lindex då

didrikson, kan man köpa bara byxor då, eller är det hela ställ som gäller?  för jacka har vi redan för den här säsongen.

• NoelochJack
    maadicken skrev 2010-03-07 21:47:34 följande:
    oh! då får jag invänta månadens rabattkupong (fattig och snål ) och gå till lindex då didrikson, kan man köpa bara byxor då, eller är det hela ställ som gäller?  för jacka har vi redan för den här säsongen.
    Didrikson säljs vad jag vet bara i set...
  • maadicken
    NoelochJack skrev 2010-03-07 21:48:53 följande:
    Didrikson säljs vad jag vet bara i set...
    synd, för dom didrikson jag har sett är snygga. men det behövs säkert nytt till hösten igen om han inte saktar ner på växandet lite snart 

såg på lindex hemsida att fixstället var fleecefodrat. var det det du menade? dom jag menade var lindex egna märke som brukar kosta 199 kr. finns det bara fix så kan jag lika gärna köpa snyggare av annat märke
  • Linam370

Jag lägger oxå perngarna på Didriksons Boardman. Det är suveränt.

Ellos har en fleecefodrad overall och ett fleecefodrat regnställ som är riktigt bra! Finns i grönt och blått. Overallen kostade 300 har jag för mig och den är bra! Mjuk och smidig och varm och framförally vattentät

• NoelochJack
    maadicken skrev 2010-03-07 21:54:50 följande:
    synd, för dom didrikson jag har sett är snygga. men det behövs säkert nytt till hösten igen om han inte saktar ner på växandet lite snart  såg på lindex hemsida att fixstället var fleecefodrat. var det det du menade? dom jag menade var lindex egna märke som brukar kosta 199 kr. finns det bara fix så kan jag lika gärna köpa snyggare av annat märke
    Ja det var dem jag menade... Rekommenderar Stadium som har fått en hel del snygga och prisvärda barnkläder
  • maadicken
    Linam370 skrev 2010-03-07 22:21:39 följande:
    Jag lägger oxå perngarna på Didriksons Boardman. Det är suveränt.Ellos har en fleecefodrad overall och ett fleecefodrat regnställ som är riktigt bra! Finns i grönt och blått. Overallen kostade 300 har jag för mig och den är bra! Mjuk och smidig och varm och framförally vattentät
    ellos ja. dom var helt okej och passar bra till jackan vi redan har vet du hur dom är i storlek? overall känns inte smidigt när det ibland är lite varmare.
    NoelochJack skrev 2010-03-07 22:33:22 följande:
    Ja det var dem jag menade... Rekommenderar Stadium som har fått en hel del snygga och prisvärda barnkläder
    har dom fått även fleecefodrat på stadium? får kika in och kolla sen när jag ändå ska ner till stan tycker inte deras hemsida är så bra, eller så är det bara jag som inte hittar nåt
  • maadicken

stadium hade ju riktigt fina, även om jag inte tycker det är så roligt med svart och vitt. tjejvarianten var desto snyggare tyvärr var det hela set där oxå.
    får nog kolla dom andra sportaffärerna med och kolla vad som finns.
    ingen panik att köpa riktigt än.

• NoelochJack
    maadicken skrev 2010-03-08 19:25:43 följande:
    stadium hade ju riktigt fina, även om jag inte tycker det är så roligt med svart och vitt. tjejvarianten var desto snyggare tyvärr var det hela set där oxå. får nog kolla dom andra sportaffärerna med och kolla vad som finns. ingen panik att köpa riktigt än.
    Jag som blev kär i det svart/vita, tyckte det var jättesnyggt! Enda nackdelen är att det är "vanliga byxor", jag vill egentligen ha byxor med en fast väst i så det inte blir nog glipa mellan jacka och byxor...
  • cicci85

Vi har Abeko, andra säsongen de ska användas och de ser nya ut. De är höga med hängslen så det inte blir nån glipa.

• maadicken
    NoelochJack skrev 2010-03-08 19:50:13 följande:
    Jag som blev kär i det svart/vita, tyckte det var jättesnyggt! Enda nackdelen är att det är "vanliga byxor", jag vill egentligen ha byxor med en fast väst i så det inte blir nog glipa mellan jacka och byxor...
    jo dom var ju snygga, men jag gillar när det är färg. hade gärna sett lite turkost i det svarta   hängslen vill jag nog iaf att det ska vara. då blir dom ju lite högre. kommer ihåg att han blev blöt ovanför byxorna när han åkte rutchkana med vatten i i höstas.
    cicci85 skrev 2010-03-08 19:53:58 följande:
    Vi har Abeko, andra säsongen de ska användas och de ser nya ut. De är höga med hängslen så det inte blir nån glipa.

vart hittar jag abeco? nån webshop?
  • JWM

har använt didriksons bordman men nu börjar 8-åringen gnälla och vad hittar jag då på Lindex jo, FIX fodrade brallor i 134 !!  jippi

• Linam370
    maadicken skrev 2010-03-08 11:06:33 följande:
    ellos ja. dom var helt okej och passar bra till jackan vi redan har vet du hur dom är i storlek? overall känns inte smidigt när det ibland är lite varmare.
    Ja, de är rätt stora i storleken
Svar på tråden fleecefodrade regnbyxor, vart hittar jag bra?