• S vali s

Kärringmaffian del 16

{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower} 
    {#lang_emotions_heart} Helt otroligt men det är dags för KärringMaffians tråd nr 16 {#lang_emotions_heart}
    Den här tråden ska hjälpa oss genomlida vinterns sista suck och ta oss in i den underbara våren då maffian även stoltserar med att fira 4års jubileum
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_flower}

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-10 23:01
    Bara för att det snart är jul så uppmärksammar jag att Heisan tog det ärorika inlägget 12000
    God Jul på dig Heisan må tpmten vara snäll mot dig iår

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-02 22:20
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/karringmaffian-36

Nu har jag startat en medlemsgrupp och väntar på era ansäkningar
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 16
  • Kibell
    Caffreys skrev 2010-05-02 09:01:34 följande:
    Kanske är mannen i ditt liv.
    Å nej, det var en semsterflirt det räcker. Men kul att han hittat mig.
    S vali s skrev 2010-05-02 09:01:51 följande:
    Gillar du popcorn så kör på
    Inte riktigt så mycket
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Caffreys skrev 2010-05-02 09:00:43 följande:
    Jag har ju haft frågan med kistor från Amelie och hon blev illa berörd av vetskapen att man inte kommer ut. Men jag sa då att man har redan försvunnit. Graven är mer en plats dit folk går för att få lägga blommor mm.Nu är hon dock väldigt intresserad av kyrkor och kyrkogårdar, hon tycker det är fint med blommor och ljus. Hon tycker om att titta på gravstenar.När jag var liten hade jag riktigt ångest för det här med döden och jag tror att om någon pratat med mig om det hade jag nog inte behövt ha det så jobbigt. ja med deklarationen. Det gäller rotavdraget. Jag hade ju gjort en grej första halvan i 2009 och man måste då skicka in en ansökan med kopia på fakturan. Det har jag missat, men jag kanske hinner. Annars får jag leva med att jag går misste om 1100 kr.
    Jag hade ju en fönsterputsare här i slutet av april förra året men jag vet ju inte hur man gör med det där så jag sket i att skicka in nåt.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kibell skrev 2010-05-02 09:06:29 följande:
    Jag hade ju en fönsterputsare här i slutet av april förra året men jag vet ju inte hur man gör med det där så jag sket i att skicka in nåt.
    Man ska fylla i en blankett och skicka in med kopia av fakturan. Men summor under 1000 kronor betalas inte ut. Misstänker att det inte kostade över 2000 att putsa dina.

Jag ska testa skicka in idag så får vi se. Hade ju flytstädning när vi flyttade. Man hade ju kunnat skicka in ansökan förlänge sen.
  • Kibell
    Caffreys skrev 2010-05-02 09:11:55 följande:
    Man ska fylla i en blankett och skicka in med kopia av fakturan. Men summor under 1000 kronor betalas inte ut. Misstänker att det inte kostade över 2000 att putsa dina. Jag ska testa skicka in idag så får vi se. Hade ju flytstädning när vi flyttade. Man hade ju kunnat skicka in ansökan förlänge sen.
    Nä det kostade inte så mycket. Visste inte att det fanns en minigräns.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kibell skrev 2010-05-02 09:05:31 följande:
    Å nej, det var en semsterflirt det räcker. Men kul att han hittat mig. Inte riktigt så mycket
    han har inte glömt dig.
  • Caffreys
    Kibell skrev 2010-05-02 09:18:07 följande:
    Nä det kostade inte så mycket. Visste inte att det fanns en minigräns.
    Inte jag heller, läste det idag.
  • Kibell
    Caffreys skrev 2010-05-02 09:18:58 följande:
    han har inte glömt dig.
    Det var kul att han hittade mig. Tror han har familj. Kan ju inte läsa turkiska
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kibell skrev 2010-05-02 09:21:32 följande:
    Det var kul att han hittade mig. Tror han har familj. Kan ju inte läsa turkiska
    Du får översätta med hjälp av Google språkverktyg
  • Kibell
    Caffreys skrev 2010-05-02 09:27:23 följande:
    Du får översätta med hjälp av Google språkverktyg
    Verkar jobbigt...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kibell skrev 2010-05-02 09:28:14 följande:
    Verkar jobbigt...
    Man kan översätta hela meningar
Svar på tråden Kärringmaffian del 16