Inlägg från: OsminkadSanning |Visa alla inlägg
  • OsminkadSanning

    Vad har du? tråd nr 6

    GossipGirl skrev 2010-04-06 17:42:11 följande:
    Jag tycker förresten det är jobbigt också att vara hungrig nästan jämt. Fastän jag ätit så kan jag vara vrålhungrig efter 1-2h rätt ofta. Och man kan ju inte äta hela tiden heller.
    Samma här, det är så sjukt för enl läkaren så ska man inte ha sug efter mat men jag äter fan hela tin när jag har magkatarr just för att jag har sånt sug jämt! Men jag har börja druckit as mkt vatten istället funkar fanktiskt ganska bra, och smärtorna har jag faktiskt inte *peppar peppar* Bara illamående och sug och så halsbränna förstås...
    Yn84 skrev 2010-04-06 17:43:57 följande:
    Vi verkar vara många här som lider av halsbränna. Min halsbränna beror iofs på att jag är gravid o illamående så kanske slipper den sen, men fan vad hemskt det är att haJag har lust att ligga i soffan hela kvällen, såå tröttVad har du?
    Var glad för att den troligen beror på graviditeten, min beror tydligen på stress menj ag känner mig aldrig stressad isådana fall en stress att skaffa barn å så men inget annat :/ hoppas den ger sig snart iaf...

    Jag har inte pluggat ett skit idag och fattar 0 vad jag ska göra

    vad har du?
  • OsminkadSanning
    GossipGirl skrev 2010-04-06 17:50:56 följande:
    Jag har ofta så att jag blir hungrig snart efter att jag ätit. Det är jobbigt när det är var och varannan dag. Okej var glad att du slipper värken i magen. När jag var i över tonåren så hade jag ofta ont i upp till 1v varje gång, riktigt riktigt ont. Det var hemsk.
    jag är hungrig konstant ;)... japp jag är glad för det lilla glad även att jag kanske har magkatarr endast 2 ggr per år .... Hoppas du blir bättre snart iaf!
  • OsminkadSanning
    GossipGirl skrev 2010-04-06 18:04:34 följande:
    Okej, ja det är ju inte så ofta. Skönt antar jag. Min mage mår dåligt var och varannan dag typ. Har en väldigt känslig mage, så jag får tyvärr leva med att må dåligt ofta. Som en sa till mig en gång att min själ sitter i magen, att för minsta lilla så får jag ont i magen eller blir nervös.
    låter inte skoj, fast magkatarr sitter väl det mesta i psyket har jag hört. Ska man tänka bort den då också *asg*

    Jag har inte rest mig än

    vad har du?
  • OsminkadSanning
    Yn84 skrev 2010-04-06 18:14:05 följande:
    Jag är självklart väldigt glad över att jag är gravid. Men har mått illa och kräkts dagligen sen januari så är faktiskt rätt less på det. Väldigt tacksam över losec!
    Förstår det också, aldrig roligt... hoppas du ser ljuset i tunneln bara...

    Jag tror jag kommit på livets mening

    vad har du?
  • OsminkadSanning

    Alltså jag oroar mig så jävla mkt hela tiden, om att jag ska göra bort mig, aldrig kunna få barn, kräkas mitt på stan eller skita på mig någonstans. Men vad gör det egentligen? Om jag skulle leva i nuet så skulle ju allt bli bra, då skulle det inte finnas något dåtida som förföljer mig, mao är meningen med livet att man ska sluta bry sig så mycket, allt löser sig, LEV i NUET helt enkelt. Eller ja enkelt kanske det inte är?

  • OsminkadSanning
    Yn84 skrev 2010-04-06 21:02:51 följande:
    OS: det är en bra inställning, men väldigt svår att leva upp till! Det finns ju kurser i mindfulness som kanske vore nåt? Då får man lära sig att leva i nuet. Jag tycker att träna också är ett bra sätt att vara i nuet, man är verkligen fokuserad på sig själv och det man gör just då!GG: Jag känner igen de där tankarna. Har också haft ett par missfall o lovade mig själv att jag inte skulle gnälla över nåt om jag väl blev gravid "på riktigt" men det har jag inte lyckats hålla... Jag har ätit middag o ska snart gå och knyta migVad har du?
    hmm mjo men tanken är inte så svår, så om jag tänker att ingenting spelar någon roll alltså jag kan göra vad fan jag vill... då kommer det bli prima!

    jag har fått hopp
    v

    vad har du?
  • OsminkadSanning

    Det ser vi :P vfr bytt? hmm ska man kalla dig AYF nu? :P

    Jag har pluggproblem

    vad har du?

  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-04-07 11:37:35 följande:
    Jag tog bara GossipGirl förut eftersom jag inte visste vad jag skulle heta. Men Aint Your Fairytale har jag hetat i många år på MSN, så jag ville heta det här också.  Nu känns det mera rätt och jag. Jag har sovit för lite då det tog över 2h att somna i natt och klockan hann nog bli halv 2. :SVad har du?
    Aha okej :P..

    Jag har förståelse för AYF, aldrig skoj att inte kunna sova :)

    vad har du?
  • OsminkadSanning

    jag har ont i foten, den är svullen oxå

    vad har du?

  • OsminkadSanning

    Jag har höst hos mig och en ondare fot

    vad har du?

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6