• Anonym

analt?

Har hon provat innan? Har hon några negativa upplevelser med det?

Annars är det nog bara att snacka med henne. Säg att du är sugen på att testa. Är hon också intresserad av det så är det viktiga att du inte blåser din chans genom att bli för ivrig och fokusera för mycket på dig själv. Gör de första upplevelserna till något som ska vara skönt för HENNE. Se till att smeka eller slicka henne samtidigt som du långsamt och varsamt masserar med ett finger eller kanske en liten butplug och mkt glidmedel. Stanna vid det, de första gångerna. Sen märker du om hon blir sugen på mer!

• Anonym

Hur skulle du själv kunna bli övertalad att prova att ta nåt i analen? Testa på dig själv först så vet du både mer om hur det känns och vad som gör ont och vad som är skönt.

• Anonym
    AlexandraH skrev 2010-03-09 19:01:06 följande:
    Tror inte många gillar det och förstår inte hur killar gör det heller :S Tänk på vad som kommer ut därifrån så kanske det inte är lika sexigt längre!
    Kan inte annat än hålla med.
  • Anonym

Nä du bör nog hålla det i fantasin. Det är inte alltför vanligt att kvinnor gillar det såvida man inte tänder på lite smärta eller så. Meningen är ju att saker ska ut där, inte in. Prova att stoppa upp något i lämplig storlek så förstår du.

• Anonym

krrrrr: Men om man han behöver upphetsningen från en partner så kan han ju göra det tillsammans med sin partner. Alltså testa anal stimulans på sig själv medans han har sex med sin partner.

• Anonym

Haha, inte hetsa upp sig så. Jag tror att det blir väldigt mycket lättare för honom att föreställa sig vad som kan vara skönt och vad som kan göra ont om han testar på sig själv. :)

Sen förstår inte jag denna rädsla hos vissa män att testa nya saker. Att tänja lite på sina egna gränser. Om det är det han (TS) vill att hans tjej ska göra får han nog bjuda till lite själv serrö ;)

Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-10 09:05:42 följande:
    Varför? Ja, om han nu gillar det och hans tjej gillar att stoppa upp något i sin kille så förstår jag varför. Men annars, vad är det som är så himla fel med att BARA mannen penetrerar kvinnan vid analsex? Jag tex tycker inte att det är vidare upphetsande med tanken på att köra med en dilldo på min man. Inte han heller. Inget fel i det, men det är inte vad vi tänder på. Han gillar att ge och jag gillar att få. Men mig själv åsido, fy farao vad trött jag blir på  de här argumenten! Antingen så kommer hon gilla analsex eller så gör hon inte det. Tror du verkligen att det blir SKÖNARE med analsex för henne, bara för att han kör upp något i sin rumpa? Hur är det isf möjligt?
  • Anonym

Inte alla men jag kan säga att jag träffat betydligt fler människor som är intresserade av det egna könet än människor som inte är det. Vi är olika och det är väl skönt det.

Speciellt har jag träffat många killar som gärna hade testat att suga kuk om de bara hade fått chansen. Fler än du kan ana haha :)

Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-10 09:08:54 följande:
    Förövrigt, alla killa som gillar att bli avsugna gillar ju knappats att suga kuk. Alla tjejer som gillar att bli slickade gillar inte att slicka andra tjejer. Man kanske inte tänder på att ge det man gillar att få.
  • Anonym

Jag anser att det är ett ganska gått råd till TS att han först ska testa på sig själv för att se hur det känns, vad som gör ont och vad som är skönt. Sen är det givetvis individuellt men han kan få en liten uppfattning och det kan absolut hjälpa honom att förstå hur han skulle kunna få sin partner att ta den analt.

Det är mitt råd till TS

Lycka till TS!

Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-10 10:07:07 följande:
    Men gud. Jag vet inte vad du hänger i för kretsar, men det är väl givet att det finns killar som gillar att suga kuk. Men min poäng är: att man inte måste gilla att ge det man gillar att få. Sen är jag trött på argumentet helt enkelt. En massa pretton som ska skriva att "va???! vill han stoppa in den i rumpan, ja då borde han minsann testa att köra upp ett baseball trä på sig själbv först, DET kommer lära honom att inte komma med sådana befängda förslag" och bla bla bla. Det är ju två helt skilda saker. Dessutom så är det inte det ett svar till TS att.
  • Anonym
    :) Du verkar ha ett behov av att öppna dina vyer lite. Släng bort skygglapparna en tag och du kommer att få uppleva så mycket mer vännen min.

Lycka till till dig med!

Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-10 10:27:10 följande:
    Ja. Jag fattar inte varför man ska envisas med att hettsa kille till att köra in den på sig själv. Det kanske kommer ge en erfarenhet, men knappast en positiv en. Jag kan säga att det är både jäkligt svårt och inte speciellt bekvämt att försöka ha analsex med sig själv. Och då gillar jag ändå A6 och har en hel del erfarenhet av att använda en dilldo! Men det är helt enkelt jäkligt knepigt att göra det på sig själv och kan inte jämföras med att ha det med sin kille. Dessutom är kuken som bekant helt annorlunda jämfört med en kall och plastig dilldo. Enda likheten är formen. Så jag anser inte att det gör en kille till en mer erfaren A6-partner för att han lyckats med att få in en dilldo i rumpan på sig själv.
  • Anonym

Inte alls vännen. Stör det dig att jag är mer öppen och få uppleva mer än du? Eller stör du dig bara på att jag inte tänker som du?

Ta det lugnt nu. Du har massa roligt kvar att upptäcka. Nästan avundsjuk på dig som har allt detta framför dig :) Men lycka till i sökandet.

Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-10 10:33:56 följande:
    Stör det dig att inte alla tänker som du?
Svar på tråden analt?