Inlägg från: Anonym (jag - aldrig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag - aldrig)

analt?

svetsarn skrev 2010-03-09 12:27:02 följande:
    hur får man sin tjej att gilla analt? tips?
    Min make har försökt på alla sätt och vis i 10 år och insett att jag inte uppskattar det, (enligt alla konstens regler, alltid stoppat vid smärta) tycker inte alls om att han är där och fingrar, känner ingen som helst upphetsning, tvärtom istället.
    Nu låter han bli, för han föredrar sex som båda uppskattar istället, det ger mer åt båda.
  • Anonym (jag - aldrig)
    Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-11 16:51:02 följande:
    oj, 10 år! Det var... utålligt må jag säga. Försod han inte innan dess? Tur att han fattat galoppen nu då.
    Det har gått i perioder, han trodde jag skulle till slut ändra uppfattning, men nu har han fattat galoppen. Men han klagar inte på vårt sexliv, han har säkert fantasier, men han tycker nog att det är bättre att ha ett sexliv tillsammans med den man älskar än riskerar hela förhållandet pga fantasier. Jag är nog en "trist" fru, vill inte ha våldsamt eller fysisk gymnastiksex, utan tillhör den gruppen som verkligen njuter av vaniljsex. Vi har faktiskt hållt liv i vårt sexliv under hela vår tid vi varit tillsammans, ups och downs har det givetvis varit med barn och så. Men jag undrar hur många som i över 15 års tid i stort sett har haft sex 2-3 ggr veckan regelbundet (om man frånser barnsängstiden och sjukdomar).
    Vi ser vad vi har och är rädda om det.
Svar på tråden analt?