• Anonym

analt?

Men snälla, varför skulle vi skapats med en kloakkanal om det var meningen att man skulle stoppa upp k***n där och joffsa runt? Ringmuskeln har inte alls samma geniala funktion att dra ihop sig som slidan. Därav analinkontinens, Dvs ofrivilliga pruttar och bajsläckage. Porrstjärnor som sysslat mycket med denna kladdiga historia har ofta ingen annan utväg än operation.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-03-10 16:21:04 följande:
    Men snälla, varför skulle vi skapats med en kloakkanal om det var meningen att man skulle stoppa upp k***n där och joffsa runt? Ringmuskeln har inte alls samma geniala funktion att dra ihop sig som slidan. Därav analinkontinens, Dvs ofrivilliga pruttar och bajsläckage. Porrstjärnor som sysslat mycket med denna kladdiga historia har ofta ingen annan utväg än operation.
    Myt!
  • Anonym
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-10 17:09:35 följande:
    Lotti Helström , överläkare och gynekolog på Karolinska sjukhusets Sesammottagning:   - Analsex kan ge skador på ringmuskeln, redan vid ett första samlag. Det kan också leda till en uttänjning som gör det svårt att hålla tätt, helt enkelt.   - Dessutom är det vanligt att man kombinerar analt och vaginalt sex, och när bakterier från ändtarmen når slidan kan man få infektioner. Hur vanligt är det med skador?   - Man ser en och annan, men jag kan inte säga om det har blivit vanligare med åren. Däremot är det ju så att ungdomar får mycket sexualupplysning via porren. Där är det mycket analsex, och då vill de pröva. Men så länge det handlar om frivillig sex mellan vuxna, har jag inga åsikter om formen, säger Lotti Helström.
    Plocka fram ett fall som är dokumenterat där det har handlat om vanligt analsex som folk har mest och det inte varit frågan om redskap som man använt eller rent övervåld.

Gör man fel och använder våld så blir det skador även i vaginalt sex. Även vid ett första tillfälle.

Om det skulle vara farligt med vanligt analsex så skulle aldrig Lotti avsluta med "Men så länge det handlar om frivillig sex mellan vuxna, har jag inga åsikter om formen,"
  • Anonym
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-10 17:12:25 följande:
    Hmmm... Var själv på en tjejmiddag då en av tjejerna plötsligt släppte väder flera gånger, rodnande ursäktade hon sig med att hon haft för mycket analsex och att det blivit så efter det. Kul va? Inte värt det kanske.
    Att man blir gasig efteråt är inte helt ovanligt. Det har absolut inget med att hålla tätt. Har man ätit en riktig chili så brukar man oxå bli gasig och inte kunna låta bli att fisa. Innebär det att min ring är slapp? Inte ett jävla dugg.
  • Anonym

Om man gör fel. Och visst har hon sett fler uttäjnda rövhål som blivit det pga av våld. Nu pysslar jag inte med sånt så dom rövhålen jag satt på sluter tätt även efter mycket analsex.

Ingen skulle komma på tanken att dra in kuken i musen utan att tjejen är kåt. Men gör man det blir det med stor risk skador även där. Ser man inte till att anus är förberett blir det likaledes skador där. Det har inte med vilket hål man väljer. Det har med att man gör fel.

• Anonym

Jag gillade det inte innan jag träffade min nuvarande kille. Gillar det för att han blir så jäkla tänd av det och älskar när han är dominant och tar mig hårt analt. Få henne att visa att du verkligen älskar det, så lär hon säkert oxå gilla det.

• Anonym
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-10 22:00:20 följande:
    Var ju ingen vidare övertygande sida precis, väldigt luddigt. Men okej, smaken är som baken och lika så hålet. Det ger säkert en man med liten utrustning något när det kramar ordentligt kring Peter Nichlas.
    Så kom det slutgiltiga argumentet... åh...män som gillar analt har liten kuk...

BTW Det heter Petter Niklas. Inga jävla WT stavningar på en riktig kuk. Men du kanske stavar det chuch?
  • Anonym
    Ja det är underbart :) Det står ju faktiskt inget om vem som ska penetrera vem i TS. Du har helt rätt. Men frågan är då är TS en tjej eller en kille?

Anonym (Strap-On) skrev 2010-03-11 00:21:58 följande:
    Ts, vill du penetrera eller bli penetrerad? Det är ju du som har prostatatan så jag gissar att det är du, och jag håller med. Det är alltid trevligt att penetrera en man. Men om din flickvän inte vill så får du nog finna dig i det, man ska aldrig pressa någon till sex som den inte vill ha.
  • Anonym

Jag har haft analsex några gånger, men det är inget jag föredrar framför vanligt sex. Men det var absolut inget jag blev tvingad till utan jag ville det själv. Det absolut viktigaste är ju att din tjej har ett stort förtroende till dig, dvs att hon litar på dig och att du är försiktig med henne. Ett bra glidmedel är ett måste och att hon får sköta takten. Vill hon avbryta så måste du finna dig i det.

• Anonym

Provat en gång, var inte det minsta skönt. Skulle min kille vilja ha analsex får han leat reda på någon annan ( en bög kanske)...

• Anonym
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 10:29:05 följande:
    Du har ju ingenting vettigt att komma med. Liten kuk? Ja vad annars skulle vilja få en karl att stoppa upp den i ett bajsigt tajt hål när det finns andra mer lämpade ställen att ha den på?
    Jag har inget vettigt att komma med, det var fan du som kom med det där med liten kuk. Snacka om att stå i glashus med en hink med sten...
  • Anonym
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 15:35:04 följande:
    Ring någon gyn mottagning eller mag/tarm och fråga istället för att rabbla upp dina länkar till almänna upplysningssidor som försiktigt vägleder folk som vill försöka...sen då? När dom praktiserat "packa bajs" i några år? Sjukhuspersonal som får se konsekvenserna? Därmed inte sagt att ALLA går runt som pensionärer med trasigt skithål men ändå. Uttalande av en barnmorska vid namn Titti: "Ringmuskeln, slutarmuskeln är inte till för att tryckas inåt, endast utåt. Jobbar med en tjej som väntar på operation av sin ringmuskel, då för mkt analsex gav henne permanenta skador. I väntan på op får hon använda vuxenblöjor, eftersom hon inte kan hålla sin avföring, läcker hela tiden… Tyvärr är inte den sortens operation helt ovanlig idag."
    Lögner och myter kommer du ingen vart med.
  • Anonym
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 19:37:01 följande:
    Haha aaa då kan ju du bevisa motsatsen...nå?
    Inlägg #34 står kvar. Plocka fram ett dokumenterat fall.
  • Anonym

Dokumenterat fall. Det är svårt med det där...

• Anonym

Fött fyra barn och med tanke på dina tidigare länkar så har vi svaret där....

Grejen är att du hittar inga dokumenterade fall där nån fått problem av vanligt analsex. Inte analsex där man använd stora redskap och/eller våld utan vanlig pentering.

En anonym person som skriver på nätet är inget dokumenterat fall.

Svar på tråden analt?