• Anonym (busfrö)

    Onani: när, var & hur?

    Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

    Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

    När onanerade du senast?

    Var onanerade du senast?

    Hur onanerade du senast?

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

  • Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • Anonym (Rabbit)
    När onanerade du senast?
    I förrgår 
    Är egentligen sugen nu med, men har inte haft sex med min sambo på 1½månad då han har varit bortrest, så inatt ska vi ta oss en omgång ;P
    Var onanerade du senast?
    Började med en porrfilm vid datorn och sedan in i sängen, fantiserade mig bort...

    Hur onanerade du senast?
    Använder en rabbit, helt underbar leksak, men som tyvärr börjar lite sliten, så sambon har lovat mig en ny ;P

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    Kvinna, 22 år, gravid och sambo :)
  • Doktorn
    Anonym (Molly) skrev 2010-08-10 09:28:48 följande:
    Kul att andra också kan bli upphetsade av det man upplevt Det är häärligt att vara sugen
    Fantiserar gärna om att jag nästintill blir tvingad till att bli slickad och pullad (dock inte våld!!!) så jag blir så jäkla kåt! Sen vill jag suga en hård härlig k*k och bli knullad hårt och bestämt   Mm Mm Mm....

    Jo min man har kommit på mig ett par gånger faktiskt Drömmer... De gångerna har de gångerna har det blivit tidig säng för barnen Mannen tänder extremt när jag onanerar Tungan ute
    Såklart han gör. Det gillar väl alla män?
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Anonym (Mmmm.)
    När onanerade du senast?

    För en timme sen, och för en halvtimme sen. Var onanerade du senast?
    Framför datorn, kollade på porr och blev så jäkla sugen. Var tvungen att smeka mig själv, där och då, trots att vi har full insyn. Hur onanerade du senast?
    Hämtade en dildo, och lade mig ner, tryckte in den sakta samtidigt som jag smekte bröst och klitta....kom nästan direkt, så jag var tvungen att ta en omgång till lite senare. Är gravid, så jäkla kåt så jag blir galen.

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    Kvinna, 30, gravid och gift.
  • Janice01
    Anonym (Mmmm.) skrev 2010-08-10 11:22:18 följande:
    När onanerade du senast?

    För en timme sen, och för en halvtimme sen.

    Var onanerade du senast?
    Framför datorn, kollade på porr och blev så jäkla sugen. Var tvungen att smeka mig själv, där och då, trots att vi har full insyn.

    Hur onanerade du senast?
    Hämtade en dildo, och lade mig ner, tryckte in den sakta samtidigt som jag smekte bröst och klitta....kom nästan direkt, så jag var tvungen att ta en omgång till lite senare. Är gravid, så jäkla kåt så jag blir galen.

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    Kvinna, 30, gravid och gift.
    Coolt att onanera trotts att det är insyn! Har det hänt att du blivit påkommen någon gång?
  • Anonym (Mmmm.)
    Janice01 skrev 2010-08-10 11:27:03 följande:
    Coolt att onanera trotts att det är insyn! Har det hänt att du blivit påkommen någon gång?
    Mmm, gissa om jag blev ordentligt knullad då.

    Även blivit påkommen hos en killkompis (i yngre dar) som kom på vad jag gjorde, jag trodde han sov, och sen erbjöd han sig att hjälpa till.. Ahh, the memories.
  • Janice01
    Anonym (Mmmm.) skrev 2010-08-10 11:32:02 följande:
    Mmm, gissa om jag blev ordentligt knullad då.

    Även blivit påkommen hos en killkompis (i yngre dar) som kom på vad jag gjorde, jag trodde han sov, och sen erbjöd han sig att hjälpa till.. Ahh, the memories.
    Oj! Menar du att någon okänd såg dej och sedan hade ni sex?
  • Anonym (Mmmm.)
    Janice01 skrev 2010-08-10 11:35:24 följande:
    Oj! Menar du att någon okänd såg dej och sedan hade ni sex?
    Nej, min man kom på mig.

    Men har blivit påkommen när jag har haft sex, vilket resulterade i publik som vi fick slänga ut ur rummet. Jag vara bara 17, och lite blyg.
  • Janice01
    Anonym (Mmmm.) skrev 2010-08-10 11:45:22 följande:
    Nej, min man kom på mig.

    Men har blivit påkommen när jag har haft sex, vilket resulterade i publik som vi fick slänga ut ur rummet. Jag vara bara 17, och lite blyg.
    Aha, såg han in i erat hus/lägenhet medan du onanerade då? Inga okända som gått utanför som sett dej onanera?
  • Anonym (Mmmm.)
    Janice01 skrev 2010-08-10 11:47:31 följande:
    Aha, såg han in i erat hus/lägenhet medan du onanerade då? Inga okända som gått utanför som sett dej onanera?
    Jag har ingen aning om ngn har sett mig, jag har liksom fokus på annat än att kolla ut..
    Men om ngn har sett bjuder jag på det.
  • Anonym (här och där)
    När onanerade du senast?
    Inatt när jag vaknade överkåt efter heta drömmar och jag inte ville väcka min man som var helt utslagen av trötthet.

    Var onanerade du senast?
    Först i sängen bredvid min sovande man men jag har så svårt att vara stilla och tyst när det börjar närma sig för mig så jag avslutade det i badrummet.

    Hur onanerade du senast?
    Först i sängen genom hårda cirklar med fingern på klitoris som gör att jag kommer väldigt fort, men när jag valde att avsluta det i badrummet så satte jag fast sugproppsdildon på badkarskanten, satte på vibratorn på högsta fart och red den tills jag nästan kom och då avslutade jag med hårdfingerpullning.

    Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    Kvinna, 38, make, 2 barn och höggravid.
Svar på tråden Onani: när, var & hur?