• Anonym (busfrö)

Onani: när, var & hur?

Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

När onanerade du senast?

Var onanerade du senast?

Hur onanerade du senast?

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

• Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • Polisman08
    StinaFia skrev 2010-08-23 13:28:43 följande:
    Härligt!!!
  • acer
    Precis använt min avsugnings sexleksak

När onanerade du senast?
    För nån timme sen

Var onanerade du senast?
    Framför datorn

Hur onanerade du senast?
    Fick avsugning av en sån där "avsugnings sexleksak" (Tenga deep throat), så jävla skönt. Är så skönt att köra in den i tenga´n och hålla för vacuumhålet så man riktigt får dra den uppåt så den suger sig fast kring kuken ordentligt och med massa skönt glidmedel i som sakta rinner ur den nerför kukskaftet och ner på pungen.
    Min tenga leksak är guld värd, till och med ljudet låter äkta och den suger skönare än min tjej ta mig fan!
    När det var dax drog jag bort den och la sattsen på magen. Köpte min avsugare här om nån vill ha en liten avsugare i byrålådan... Kan verkligen rekomenderas!

Man, 34år, tjej o två barn
  • Janice01
    acer skrev 2010-08-23 13:47:19 följande:
    Precis använt min avsugnings sexleksak! 

När onanerade du senast?
    För nån timme sen

Var onanerade du senast?
    Framför datorn

Hur onanerade du senast?
    Fick avsugning av en sån där "avsugnings sexleksak" (Tenga deep throat), så jävla skönt. Är så skönt att köra in den i tenga´n och hålla för vacuumhålet så man riktigt får dra den uppåt så den suger sig fast kring kuken ordentligt och med massa skönt glidmedel i som sakta rinner ur den nerför kukskaftet och ner på pungen.
    Min tenga leksak är guld värd, till och med ljudet låter äkta och den suger skönare än min tjej ta mig fan!
    När det var dax drog jag bort den och la sattsen på magen. Köpte min avsugare här om nån vill ha en liten avsugare i byrålådan... Kan verkligen rekomenderas!

Man, 34år, tjej o två barn
    Har tänkt köpa någon rolig sak till min kille.
    Berätta mer om din leksak! Pris, var köpte du den, hur fungerar den?
  • acer

Hej Janice01 !

Kul att kunna hjälpa till: det är en sexleksak som helt enkelt ger en avsugning. Som en burk med ett grymt skönt innehåll där man har glidmedel (det är med glidmedel när man köper den). På toppen av burken finne ett hål, och när man kört in picken ända in håller man ett finger för hålet samtidigt som man drar burken uppåt/från picken. Det blir som ett vacuum som känns som när någon suger i verkligheten, om inte lite bättre faktiskt. Grymt skön.

Här är några länkar jag kopierade från webbutiken jag köpte från. Det var fraktfritt och kom redan nästa dag i en brun liten kartong utan några logotyer eller så på.

Länk till reklamfilm/beskrivning här
    Länk direkt till "avsugaren" här

Hojta till igen om du undrar om nåt mera! 

• b38

Jag har också en deepthroat från tengasverige.se och kan bara hålla med "acer" den är värd varje krona!
    Har haft en annan modell liknande av ett märke jag inte kommer ihåg, men den var inget att ha.

Jag tror det börjar bli dax att dra en runk nu, är på jobbet så det får bli med bara handen

Runkade senast på toa innan dusch imorse

Drog bara en vanlig handtralla stående framför spegeln på toa

man på 39 med fru och tre barn

runkar i princip varje dag 

• Janice01
    acer skrev 2010-08-23 13:55:51 följande:
    Hej Janice01 !

Kul att kunna hjälpa till: det är en sexleksak som helt enkelt ger en avsugning. Som en burk med ett grymt skönt innehåll där man har glidmedel (det är med glidmedel när man köper den). På toppen av burken finne ett hål, och när man kört in picken ända in håller man ett finger för hålet samtidigt som man drar burken uppåt/från picken. Det blir som ett vacuum som känns som när någon suger i verkligheten, om inte lite bättre faktiskt. Grymt skön.

Här är några länkar jag kopierade från webbutiken jag köpte från. Det var fraktfritt och kom redan nästa dag i en brun liten kartong utan några logotyer eller så på.

Länk till reklamfilm/beskrivning här
    Länk direkt till "avsugaren" här

Hojta till igen om du undrar om nåt mera! 
    Intressant! Den var ju inte så dyr heller. Är det någon motor som pumpar på eller är det genom egna rörelser man får fram "suget"? Har lite svårt att kolla påå länken fullt ut här på jobbet.
  • acer
    Janice01 skrev 2010-08-23 14:25:35 följande:
    Intressant! Den var ju inte så dyr heller. Är det någon motor som pumpar på eller är det genom egna rörelser man får fram "suget"? Har lite svårt att kolla påå länken fullt ut här på jobbet.
    Jaha, sitter du på jobbet kan det bli svårt med den info filmen kanske..... Nej, det är ingen motor, så man slipper några konstiga ljud. Det är bara vacuumet som gör själva suget, så här...
    1, in med picken i burken utan att hålla för hålet i burkens topp.
    2, när picken är inne, sätt för fingret och dra sen burken upp/ut så suger den.
    3, när man dragit den hela vägen ut släpper man fingret och för ner burken över hela picken igen
    4, sätt för fingret igen för att skapa vacuum när den åter igen dras upp/ut

osv, osv...

Den är kanonbra, just därför att det inte är någon motor utan man hör bara som just ett "sugande" ljud som vid vanlig oralsex. 
  • Pentra

När onanerade du senast?
    Alldeles nyss.

Var onanerade du senast?
    I sängen just när jag vaknat.

Hur onanerade du senast?
    Med en vibrerande analdildo, när mina händer samtidigt tog hand om min mus. Tungan ute

Kvinna, 42, sambo och 4 barn.

• Janne07
    StinaFia skrev 2010-08-23 13:28:43 följande:
    Jag vaknar alltid sugen och kåt ..
  • Clownen Manne

När onanerade du senast?
    Alldeles nyss, slår rekord snart i antal gånger i rad.

Var onanerade du senast?
    Framför spisen, medan jag lagade mat.

Hur onanerade du senast?
    Växelvis vänster och höger hand, samtidigt som jag rörde om i grytan.

Tvåkönad, född -45, nybliven singel p.g.a dåligt sex. 

Svar på tråden Onani: när, var & hur?