• Anonym (busfrö)

Onani: när, var & hur?

Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

När onanerade du senast?

Var onanerade du senast?

Hur onanerade du senast?

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

• Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • Agridulce
    Doktorn skrev 2011-02-06 00:09:03 följande:
    Yummy!

Fast jag insåg att jag formulerade mig lite fel: Vill inte leka doktor - vill att doktorn ska leka med mig.

(Fast vad katten - man är väl flexibel)

• Anonym (hmm)

Om du puffar, varför skriver du inget själv då?

• Anonym

När?
    I lördags
    Var?
    I TV-soffan med en porrfilm på
    Hur?
    Skön runk med stort sprut

• Anonym (miss_jag)
    Anonym skrev 2011-02-10 15:27:17 följande:
    När?
    I lördags
    Var?
    I TV-soffan med en porrfilm på
    Hur?
    Skön runk med stort sprut
    Haha förlåt* Men vad är poängen med att skriva stort sprut??? Sååå osexigt.... Kräks
  • Anonym
    Anonym (miss_jag) skrev 2011-02-11 10:52:41 följande:
    Haha förlåt* Men vad är poängen med att skriva stort sprut??? Sååå osexigt.... Kräks
    Tycker du ja, men många tjejer som jag legat med gillar mina stora sprut över sina bröst/rumpa...that´s the way to come baby!
  • Anonym (Molly)

När: I går kväll

När: På kvällen när familjen somnat och jag satt ensam och kåt och porrsurfade liteOskyldig.

Hur: Smekte klittan och förde in ett par fingrar i en blöt mus, smekte mina bröst  och fantiserade vilt Fantastiskt underbart var det kan jag lova Känner mig sugen nu igen, men nu är familjen all oround me.... Kanske ska ta en runda med duschen Tungan ute

Kvinna, 30+, gift med barn

• thomas1111
    Anonym (Molly) skrev 2011-02-13 12:17:46 följande:

När: På kvällen när familjen somnat och jag satt ensam och kåt och porrsurfade liteOskyldig.

Hur: Smekte klittan och förde in ett par fingrar i en blöt mus, smekte mina bröst  och fantiserade vilt Fantastiskt underbart var det kan jag lova Känner mig sugen nu igen, men nu är familjen all oround me.... Kanske ska ta en runda med duschen Tungan ute

• Anonym
    Anonym (Molly) skrev 2011-02-13 12:17:46 följande:

Det lät härligt!

Men vad trist med en man som går till sängs så tidigt en lördagkväll utan dej!
  • Anonym

När? 
    Just nu

Var?
    Vid datorn, sitter vid skrivbordet

Hur?
    Retar min klitta med pekfingret, långfingret i mig..skönt Är galet kåt just nu! Kommer inte att få något ordentlig förrän till helgen när sambon kommer hem...Får roa mig på egen hand 

Svar på tråden Onani: när, var & hur?