Sänk abortgränsen!
Man blir så in i trött på feminazisternas önskan om frihet så behäftar även det att man råkad bli gravid och det till och med mannens fel det med.
Man blir så in i trött på feminazisternas önskan om frihet så behäftar även det att man råkad bli gravid och det till och med mannens fel det med.
Om Ni har läst vad Gudrun Schyman vill så vet Ni nog vad jag menar med allt med kärlek och så för den är ju en marknadsvara för Maxistisk (Das Kapitale som ska krossas)ideologi och ingenting annat.
Sedan ska man föda barn i det samhälle som Gudrun Schyman vill att vi ska ha men hur ska vi ha det med hennes samhälle?
@Mei:
Har du inte förstått att Gudrun Shymans samhälle finns det bara kvinnor som behärskar sitt liv men att det handlar om att vara ihop med en man och få barn.
Då blir det problem både höger och vänster vem ska vara hemma osv, osv..
Och andra sidan Gudrun Schymans samhälle har alldrig ens räknat med att det finns barn utan KNINNOR som blivit så illa behandlade av män. "Män är djur" får väl tala sitt tydliga språk!
@shadilly:
Tyvärr kan jag inte säga att jag känner Top Offic, så får du förklara mig vidare vad begreppet innehåller ?
Nej, enligt Gudrun Schyman finns det inte ens att tänka på att kvinnan kan bli gravid för då har hon blivit våldtaken elle den vägen. För dagens kvinna klarar av varken att ta hand om barnen eller hemmet för då skulle det strida mot jämlikhets principer.
Vad jag förstår så är det bara socialfall som man får diskutera på den här
Enligt Gudrun Schyman är allting statslig angelägenhet i en kvinnans liv. Fy i helskotta varenda kvinna som inte har problem med sitt liv och sedan bara ropa på socialen.
Då är räddningen klarad. Och mannen som hon legad med är inte ens att komma ihåg.
OCH HON VET EJ ENS OM HON SKA TA ABORT SOM DET ÄR SKRIVET I SVENSK LAG!
@shadilly:
Hon/han verkar veta bäst vilket forum ska man diskutera. Men i det här fallet kan man inte förbigå vad Gudrun Schyman tycker om samhället som sådant.
Hon har alldrig ens nämd en kvinna som inte blivit våldtaken av en man.
Sedan blir det ett jädarans bråk om tjejen legat med en kille för då har hon blivt våldtagen en hennes "tillfällighet".
Gudruns Schymans samhälle går ut på att kvinnorna är alltid underställda män hur man än bevisar med fakta och statistik att så är inte fallet.
Det hänger även ihop med aborter för det mesta tjejerna påstår sig bilvit våldtagna.
Och andra sidan VEM VILL FÖDA ETT BARN TILL DUDRUN SCHYMANS SAMHÄLLE?
@Stingy
Klrara du inte av att diskutera det som är brännade punkt i dagens politik när det gäller även att ta ställning till abort frågan ?
@Häxan Surtan 13
Vet ej vilket yrke skulle vara så attraktivt att bara gå och lägga sig för världen och sedan begära en abort av samhället enligt den fria kvinnans princip. Den principen är myntad av Gudrun Schyman så du vet inte varken ut eller in om kvinnan ska vara i det här samhället som en kvinna eller inte i förta hand. Sedan är det ännu värre om hon råkad bli med barn.
Att veta vad som görs i sängen borde man kunna veta vad effekterna kan bli och kunna ta ställning därefter. Det borde varenda kvinna veta.
Men Gudrun Schymans samhälle finns inte den kärleken.
Bara hat mot män som ställt till att hon behöver ta en abort.
@Stingy
Förklarar inte Gudrun Schyman att aborten ska vara fri ?
Annars kan vi börja diskuter vad konservativa tycker om aborter i USA.
Men hennes angrepp på männen som "djur" borde väl ge något att tänka över?
Jag tycker nog att det du försöker hänvisa till vill du nonchlera som ingenting med kvinnan att göra!
I det här samhälle får man göra abort efter sitt egen behag när man tycker sig bli befruktad av fel man. Sedan längre fram kan man bli till och med anmäld som våldtäkts man om det ville sig så illa.
@Stingy kl 21:39
Jag får hålla med dig att alla kvinnor ser en man som våltäktsman, Så länge kan jag hålla med dig att du äger din kropp enligt Gudrun Schymans teori om livet.
Men att du ska du ha ett annat liv i dig kan man börja diskuterar vad du har rätt till ?
Är du fri att bestämman vad som ska hända med det som du har "orsakat att ha" innom dig ?
DU VILL BARA BEKRÄFTA FÖRAKT MOT MÄN ENLIGT GUDRUN SCHYMANS IDEOLOGI!!
@Shadilly
Jag tycker nog att du försöker försvara vad Gudrun Schyman har gjord samhället för tok, så förstår jag att du är förbannad över mitt inlägg om Gudrun Schymans syn om kvinnan som inte passar den kommunistiska kvinnan och synen på samhället.
@ Stinky
Är det inte bättre att börja se vad samhället igentligen är?
Inte bara flyta i det feminazistiska åsikten att alla kvinnor är underställda män.
Sedan om kvinnorna råkar bli gravida så skyll på att du har blivit våldtagen!!!!
och alla tjer och killar som råkat för gravititen så komihåg att ni ska vara tacksamma för gudrun schyman för era liv !!!!!
Man Ska tacka Gudrun Schyman för allt tok som feminazismen har åstadkommit här på svenska marken. Det är bara att rusta för att erövra hela världen med hennes ideolgi om feminazism, Genuscerficiering mm som akadeniska världen fruktar att det ska bli till och med att fly landet!!!!
Dagens sanning tycks endå vara långt ifrån vad debatten skulle handla ifrån början: Nämligen om abort, om det ska föras tidigarer eller senare men vad jag kunnad konstatera så än gäller Gudrun Schymans mentalitet överallt.
Män hamnar i socialens journaler som den värsta boven någonsin när en tjej råkar bli gravid och sedan ska han inte ha nårgra rättighter överhuvaget.
Gudrun Schyman har sett till att ingen kan känna sig som en individ i det här som man kallar "skit"samhälle.
Men i grund och botten är det hennes filosofi om livet som gett oss det här samhället att leva i !!!!!
Det är bara skit att vänta!!!!
Det kan anses vara mer eller midre kommunistisk ideologi att överhuvudtaget acceptera abort.
Den medicinska kunskapen är inte så gammal men ändå kan hanvisas av kommunisterna som den sanna eviga filofon om livet för den fria kvinnan.
Så utan att bekänna mig till att vara katolik eller protestant så får jag ändå säga att länge leve HUMANISMEN!!!!
@Plutteli
Det är ju endå kommunismens ideologi att hävda kvinnans rätt till abort och nu när det är medicinskst möjligt att använda t o m som preventivmedel så kan man förstå vad samhället får syssla med (frihet åt kommunism).
All kärlek är medicinsk botbar tycker kommunismen som inte vill acceptera det som komplement till livets upp och nedgångar.
Tyvärr Gudrun Schyman med sin feminism har orsakat att det blivit ännu värre nämligen feminazism som följd!
Den tar inte hänsyn om man är svensk eller invandrare bara man erkänner sig till den feminazistiska åsikten och medger att den är den enda rätta åsikten.
Sådana som jag har fått känna på sig redan hur feminzaismen kan bestraffa alla som inte håller med.