Inlägg från: HäxanSurtant3 |Visa alla inlägg
  • HäxanSurtant3

Sänk abortgränsen!

Stinky skrev 2010-03-10 23:20:05 följande:
    Ja, du får tycka att jag har hur låg moral som helst. Det rör inte mig i ryggen. Men ingen kan komma och säga att jag gjorde fel i den här frågan, då det är mitt, och BARA mitt beslut. Jag tycker det är låg moral att kläcka ur sig unge efter unge och leva som en stor WT-familj i bushen och skita i vad ansvar är, alt. leva som singelförälder för att man valt att behålla fast killen inte ville och köra över honom totalt. Men det är vad jag tycker. Det rör knappast stora familjer eller singelföräldrar i ryggen.
    precis du har lika stor rätt till din åsikt som alla andra har.

Och nej jag tro inte en normal funtad singeförälder bryr sig om din åsikt heller och heller inte storfamiljer. De tycker kanske din åsikt är knäpp men bryr sig inte nämnvärt.

Alla har ju rätt tycka vad de vill.
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • HäxanSurtant3
    Queenie70 skrev 2010-03-10 23:22:23 följande:
    Beror väl på hur många gånger du fått ligga under dessa 27 år
    tja ganska många! aktivt sexliv i alla dessa år. fler ggr/vecka i 27 år..snabbt överslag ca 2808 gånger. Tycker jag är starkt jobbat...
  • HäxanSurtant3
    Stinky skrev 2010-03-10 23:23:04 följande:
    Ja, du är så duktig, lilla gumman!
    tack, ja jag är exemplarisk där.. . Och inte skäms jag för det heller. Präktig så det jäser över.
  • HäxanSurtant3
    BlommyNess12 skrev 2010-03-10 23:22:49 följande:
    Man väljer inte om man blir gravid eller inte. Det är som att säga att det är bra jobbat att bli gravid när man försöker bli gravid. Det är något som antingen händer eller inte händer. Inget man kan styra över, mer än att äta/inte äta p-medel
    jo en medveten kvnna har någorlunda koll på sin menscykel...jag anser man väljer sina tillfällen och därmed kan misnka riskerna medvetet förutom preventivmedel.
  • HäxanSurtant3
    Triskele skrev 2010-03-10 23:27:44 följande:
    Eller så är man intresserad av vad som händer med kroppen. Kan ju vara en bra idé att ha ett hum om hur saker fungerar.
    i mina ögon är man makaber om man vill ha en anatomisk lektion isamband med en egen abort.

Lätt störd faktiskt.

Är man så anatomiskt/fysiologiskt intresserad finns det anatomiböcker samt filmer på nätet att tillgå.

All avsaknad av känslor då man genomgår abort tyder på en störing-känner man absolut inget är man lite störd.

Men det är min åsikt det. Du tycker ju inte alls så. Vi tycker olika.
  • HäxanSurtant3
    Stinky skrev 2010-03-10 23:31:27 följande:
    Nåväl. Det blir problematiskt när man är så mottaglig att man blir på smällen bara av att se en erigerad penis. Typ. Ska man blunda, kanske?
    man kan lugna ned sig då ang sex tills man hittat ett fungerade p-medel.
  • HäxanSurtant3
    BlommyNess12 skrev 2010-03-10 23:30:40 följande:
    Men de preventivmedel jag kan använda har jag ingen menscykel, så det hade liksom inte hjälpt mig.
    alla har en hormonell cykel oavsett p-medel..bara det att den blir anoluvatorisk..så kom inte med den bortförklaringen..
  • HäxanSurtant3
    Fru U skrev 2010-03-10 23:33:49 följande:
    Då handlar det alltså om att du tycker kvinnor är oansvariga som ligger med nån när de kan bli gravida.Du vet om att man inte kan styra fertiliteten så va
    jodå-man kan visst styra sig om man vet det är en risl bli gravid. Om man är medveten.

Människan har ett intellekt och ett konsekvenstänkande. Frågan är om hon använder det eller inte.
  • HäxanSurtant3
    BlommyNess12 skrev 2010-03-10 23:36:31 följande:
    Det kanske man har, men jag säger att jag inte hade någon MENScykel, eftersom jag inte har mens med mitt preventivmedel. Hur ska man då lyckas hålla koll på den?
    är du osäker på om dit p-medel fungerar föreslår jag ett nytt möte med en barnmorska alt gynekolog så kan du reda ut det där. Det finns fungerande p-medel för i princip alla.
  • HäxanSurtant3
    Jagvetmest skrev 2010-03-10 23:37:23 följande:
    Hade tänkt säga ungefär detsamma men inte så milt som du.
    allatså jag är sååå trött dalta med alla "suuuuuperfertila " kvinnor som "minsann använder trippel-skydd men ända blev gravida" när sanningen är att de :
    1) supit och knulla utan att tänka
    2) varit nyktra och knullat utan att tänka
    3) inte ser sanningen- de har slarvat

Jag tror nälmigen inte på alla dessa bortförkalringar efetrsom jag läst anatomi/fysiologi och vet det inte är så sannolikt alla storys verkligen stämmer till 100%.

Skäms inte för den åsikten alls. Inte ett dugg.
Svar på tråden Sänk abortgränsen!