Inlägg från: Stinky |Visa alla inlägg
  • Stinky

Sänk abortgränsen!

HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 09:23:09 följande:
    hon får det att framstå så i sina inlägg "jag var oerhört lättad, glad osv"....och så hävdar hon bestämt hon inga känslor alls hade.
    Ja, men det kanske var så att det var oerhört lättande att ha gjort det, då graviditeten var som ett ok på hennes axlar? Hon kanske var glad över att hon tagit rätt beslut?
  • Stinky
    Mammatill2tjejer skrev 2010-03-11 11:16:14 följande:
    Jag kan tycka att vecka 13 kan vara bra. Men det är helt och hållet min högst personliga åsikt!
    Varför just vecka 13? 
  • Stinky
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 08:58:19 följande:
    PRECIS!! så är det men folk tror ssk/läkare är helt förstående och empatiska i alla sammanhang då de i själva verket kan tycka patienten är helt krokad/dumi huvudet.. så klart visar de inte det.. som du säger, de avhandlar puckona över en fredagsöl eller i fikarummet...Instämmer helt...tror knappast det finns en enda läakre på gyn som brinner för att utföra aborter. de gör det för att de måste.
    Grovt förtal om hel yrkeskår
  • Stinky

Ärligt talat, Häxan, så känner jag inte igen riktigt det du påstår om snacket i fikarummet. Jag är själv inom vården, men har aldrig hört så grova saker som du uppenbarligen får höra. Det är ledsamt om det verkligen är så i ALLA fikarum, som du påstår.

• Stinky
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 18:42:29 följande:
    men anmäl då! sitt inte och peka med dina pekpinnar om du har sådan problem med mina inlägg...
    Varför ska jag anmäla? Vad får jag utav det?
  • Stinky
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 18:45:29 följande:
    nähä-då jobbar du på ngt unikt ställe då...självlart pratar alla yrkeskategorier av sig med varandra ...inte alls konstigt. Mänskligt tycker jag...en kirurg sade häromdagen " jaha nu har jag tjockis mottagning" "jaha nu ska jag in och operara lite tjockisar"-skall han anmälas då tycker du? för att han säger så till sin personal? det tycker inte jag...
    Klart vi snackar av oss, men du får hela vårdkedjan att framstå som en massa skitsnackare som ser ned på folk i beroendeställning, med tanke på hur du uttrycker dig.
  • Stinky
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 18:55:36 följande:
    du verka ju mist sagt distanlös i dina inlägg och ser rött...för gansk mpnga inlägg sedan skrev du följande " de är nästan så att man ösnakr du och dina gelikar tvinga genomgå en abort""det är bästa vore att din skola får reda på din instäning" osv osv...du förhåller dig inte direkt saklig och verkar rätt aggressiv utan att kunna acceptera ndras åsikter ..det tycker jag verkar väldigt goda anledningar att anmäla så du får utlopp för ditt gigantiska missnöje.Du skiljer inte direkt på sakfråga och person.
    Aggressiviteten får stå för dig, då du väljer att tolka mina inlägg så. Däremot uttrycker du dig väldigt illa i mina ögon om människor som valt en annan riktning i sitt liv än du, genom att ex. göra en abort.
    Jag tycker ärligt talat inte att du ska orera om saklighet, då du själv har väldigt svårt att hålla dig till sakfrågan.

Sitter du och anmäler alla inlägg som du anser vara opassande, Häxan?
  • Stinky
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 19:04:39 följande:
    Då är det ju ypperligt anmäla då om du tycker så
    Kan du svara på min fråga?
  • Stinky
    mieitte skrev 2010-03-11 20:39:46 följande:
    @shadilly:Hon/han verkar veta bäst vilket forum ska man diskutera. Men i det här fallet kan man inte förbigå vad Gudrun Schyman tycker om samhället som sådant.Hon har alldrig ens nämd en kvinna som inte blivit våldtaken av en man.Sedan blir det ett jädarans bråk om tjejen legat med en kille för då har hon blivt våldtagen en hennes "tillfällighet".Gudruns Schymans samhälle går ut på att kvinnorna är alltid underställda män hur man än bevisar med fakta och statistik att så är inte fallet.Det hänger även ihop med aborter för det mesta tjejerna påstår sig bilvit våldtagna.Och andra sidan VEM VILL FÖDA ETT BARN TILL DUDRUN SCHYMANS SAMHÄLLE?
    Hör du, du har hamnat fel. Gudrun har inget med den här tråden att göra.
  • Stinky
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 20:32:07 följande:
    vilken ? redan glömt vad du frågade. jag har nattat barn här en stund.
    Om du sitter och anmäler inlägg som känns obekväma?
Svar på tråden Sänk abortgränsen!