Inlägg från: Stinky |Visa alla inlägg
  • Stinky

Sänk abortgränsen!

mieitte skrev 2010-03-11 20:50:46 följande:
    @Stingy Klrara du inte av att diskutera det som är brännade punkt i dagens politik när det gäller även att ta ställning till abort frågan ?
    Jag klarar inte av att diskutera med en människa som är ute och snurrar i det blå om Gudrun, när tråden handlar om abortgränsen bör sänkas eller ej. Du får söka dig nån annanstans om du ska diskutera Gudrun och vad hon bidrar med till samhället.
  • Stinky
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 20:38:16 följande:
    om jag anmäler alla opassande inlägg? hurså? Tja det är ju det man skall göra ist för att börja med personangrepp....om man skall följa Fls regler.
    Påstår du att du inte kommit med några som helst personangrepp i tråden?
  • Stinky
    mieitte skrev 2010-03-11 21:26:26 följande:
    @Stingy Förklarar inte Gudrun Schyman att aborten ska vara fri ? Annars kan vi börja diskuter vad konservativa tycker om aborter i USA. Men hennes angrepp på männen som "djur" borde väl ge något att tänka över? Jag tycker nog att det du  försöker hänvisa till vill du nonchlera som ingenting med kvinnan att göra!
    Men du ska väl strunta i vad kvinnor gör med sin kroppar?
  • Stinky
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 21:37:29 följande:
    ja det är det jag undrar? varför sörjer du inte de foster du aborterat? Har du aldrig funderat på hur det varit om de fått leva? -det är denna fråga jag funderar över ang dina uttalanden. Jag utgår från mig själv: då jag blev gravid for tanken snabbt "abort? men den slog jag lika fort bort igen efter som det dök upp en LYCKO-känsla och hela jag uppfylldes men sann glädje då jag såg plusset. Tanken kom direkt jag bär på ett blivande barn...Inte på ett embryo eller en parasit.
    Då kan jag svara på din fråga: vi människor funkar olika. Varje individ är unik. Vi är inte stöpta i samma form. 
  • Stinky
    mieitte skrev 2010-03-11 21:39:00 följande:
    I det här samhälle får man göra abort  efter sitt egen behag när man tycker sig bli befruktad av fel man. Sedan längre fram kan man bli till och med anmäld som våldtäkts man om det ville sig så illa.
    Ja, och det är TOPPEN!!!
  • Stinky

Vafan, har en dåre kapat tråden nu också

• Stinky
    mieitte skrev 2010-03-11 21:53:36 följande:
    @Stingy  kl 21:39 Jag får hålla med dig att alla kvinnor ser en man som våltäktsman, Så länge kan jag hålla med dig att du äger din kropp enligt Gudrun Schymans teori om livet. Men att du ska du ha ett annat liv i dig kan man börja diskuterar vad du har rätt till ? Är du fri att bestämman vad som ska hända med det som du har "orsakat att ha" innom dig ? DU VILL BARA BEKRÄFTA FÖRAKT MOT MÄN  ENLIGT GUDRUN SCHYMANS IDEOLOGI!!
    Hörrö, lämna tråden. Du är ute och cyklar.
  • Stinky
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 22:10:10 följande:
    men en underhållande sådan.. låt den hållas..
    Nåväl, du har faktiskt rätt den här gången! 
  • Stinky
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-11 22:11:20 följande:
    men stinky-erkänn nu du ju föraktar hela det manliga släktet!!! erkänn!!!
    Nä, jag är en sån där KVINNOFÖRAKTARE för KVINNOR BARA VÅLDTAR! 
  • Stinky
    mieitte skrev 2010-03-11 22:24:57 följande:
    @ Stinky Är det inte bättre att börja se vad samhället igentligen är? Inte bara flyta i det feminazistiska åsikten att alla kvinnor är underställda män. Sedan om kvinnorna råkar bli gravida så skyll på  att du har blivit våldtagen!!!!
    Ursäkta mig, men det är faktiskt så att det faktiskt är så att ni män är underställda oss kvinnor. Det är vi kvinnor som våldtar män, för att kunna bli gravida och kunna göra abort bara för skojs skull.
Svar på tråden Sänk abortgränsen!