Strul med pappan...
Jag är ensam med mina 2 döttrat på 3 och 1½ år sen 1 juni förra året. Jag valde att gå ifrån pappan då han flera gånger va otrogen mot mig...
Iallfall så blev det bestämt att barnen skulle va hos mig heltid och hos honom varannan helg. Och så kunde han ta dom extra när han och töserna ville träffas extra. Jag har aldrig sagt nej till honom när han vill ha dom extra (vilket har hänt 1 gång på denna tiden) Däremot om jag frågar honom så säger han nej direkt.
O varje gånge dte kommer en helg som han ska ha dom så ska det krånglas... hela tiden vill han att jag ska komma dit och hjälpa honom. Han har 2 barn sen innan oxå, och den stora killen där spelar fotboll och tränar varje lördag, vilket då betyder att han tränar när han har våra barn oxå... o då vill han att jag ska ha dom små.. det kanske e en skit sak.. men jag vill ha en helg när jag kan få göra vad jag vill... kanske låter egoistiskt.. men så e det... Jag vet att om man e 2 så e man aldrig barnfri, men då e man 2 som hjälps åt.. nu e jag ensam med dom varje dag och jag känner verkligen att jag behöver få sova en natt så jag kan få ladda mina batteri.
Ja jag vet egentligen inte vad jag vill ha ut av detta forumet... behövde mest skriva av mig...