Varför får barn konstiga namn?
Ovanliga namn =
Låt alla föräldrar döpa/ namnge sina barn till vad dom vill. Det är väl inte nån utav oss som har med det att göra!? ELLER.. Alla tycker/ tänker olika, vilket gör oss alla Speciella oavsett namn. Jag gav min son ett ovanligt namn för att jag anser att han är det bästa som finns i hela världen, vilket alla föräldrar tycker om sina barn och därför ville jag även ge han ett ovanligt namn vilket gör honom extra speciell eftersom att det ligger lite extra tanke och massor med kärlek i det namnet. Nu menar jag absolut inte att bara för att man ger sina barn ett vanligt namn så ligger det mindre kärlek i det, Absolut inte. Så sluta haka upp er på vad ALLA andras barn heter. Ni kan ändå inte göra något åt saken. Tycker bara att detta håller på att spåra ur, vissa tycker ju om att vara lite drama queens.
Jag kan också tycka att vissa namn är lite för mycket men det är inte min ensak!
Tack och hej tolka detta hur ni vill.
Tjingeling!
Vi ska inte ens behöva förklara oss varför vi valde de namn vi gjorde. Våra barn, våra beslut. Så vad i hela friden är era problem?