• babyboom86

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Vi har följt varandra ett bra tag nu och här fortstter vi följa våra barns utveckling,

vissa väntar syskon, andra planerar. Här diskuterar vi allt som vi känner för!

Välkomna tjejer!

• Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7
  • Emach

Jag hoppar in här,
    fick min son dagen efter att jag hade fyllt 21 & nu är han lite mer än 10 månader :) 

• Lucia1987
    Emach skrev 2010-10-14 15:06:45 följande:
    Jag hoppar in här,
    fick min son dagen efter att jag hade fyllt 21 & nu är han lite mer än 10 månader :) 
    Välkommen in =)
    Har allt gått bra?

Smiltron: Tack så mycket....Och beklagar sorgen, hoppas verkligen att det vänder för dig snart för det förtjänar du =)

Hur e det annars med dig ? 
  • Emach
    Lucia1987 skrev 2010-10-15 12:23:27 följande:
    Välkommen in =)
    Har allt gått bra?

Smiltron: Tack så mycket....Och beklagar sorgen, hoppas verkligen att det vänder för dig snart för det förtjänar du =)

Tack så mkt :)
    jadå det har gått jätte bra, han är en väldigt överaktiv liten pojke så det är inte en lugn stund här hemma, men vi klarar oss genom dagarna ändå, blir extra mkt spring nu när han är så pass stor som han är :)  
  • neele

Får jag också hänga med? Är ny på familjeliv och såg tråden den här tråden.

Jag är 23 år med en dotter på femton månader. Fick henne strax innan jag fyllde 22.

Har läst igenom och önskar grattis till er tjejer som har blivit gravida igen! Hoppas allt går bra!!

• smultronrt
    Lucia1987 skrev 2010-10-15 12:23:27 följande:
    Välkommen in =)
    Har allt gått bra?

Annars mår jag faktiskt bra. Känner att livet har återgått till det normala nu och Robin känns mäst som en dröm (även om det känns förjävligt att medge det) Tårarna rinner ibland men det är mycket sällan och inga längre stunder. Känner mig tillfreds med hela sitvationen och mitt liv i stort. Jag har kommit långt och nu vill jag bara framot.. Har börjat arbetsträna och det går väldigt bra.. så nu har jag något att göra om dagarna.. Hoppas på jobb snart..
    Har hittat en kille jag verkligen gillar.. han är super gullig på alla sätt och hoppas han har känenr lika för mig. :D Så sammanfattningsvis mår jag bra som det är just nu :D
    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • smultronrt
    Emach skrev 2010-10-14 15:06:45 följande:
    Jag hoppar in här,
    neele skrev 2010-10-16 15:58:31 följande:
    Får jag också hänga med? Är ny på familjeliv och såg tråden den här tråden.

Jag är 23 år med en dotter på femton månader. Fick henne strax innan jag fyllde 22.

Har läst igenom och önskar grattis till er tjejer som har blivit gravida igen! Hoppas allt går bra!!
    Välkommna :D
    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • neele
    smultronrt: vet inte exakt vad som hänt, men har förstått att du har förlorat din dotter. Vet att jag aldrig kommer förstå hur det känns, men vill bara säga att jag är väldigt ledsen att läsa det! Hoppas innerligt att du kommer få ett nytt litet barn, även om det inte kan ersätta din dotter.

Skönt att läsa att det långsamt börjar vända och att du vill se framåt igen och att du hittat en kille

Ville bara skriva det, kram till dig!
  • Lucia1987

Neele välkommen in =)

Va kul med lite nytt folk här i tråden =D

Planerar du fler barn???

Smultron: Skönt att höra  att allt börjar se ljust ut för dig,hoppas bara det håller och att du verkligen mött den rätta nu =)

Med mig är det annars bra, lite illamående och så känns det som knivhugg där nere =( 

• babyboom86

Hej och välkomna alla nya!

Lucia- hoppas att allt är som det ska å du ska få slippa blöda denna gång!

För egen del känns det som vissa dgr att mensen är påväg tillbaka, hoppas att det inte tar lika lång tid som sist.
    Annars mår vi rätt okej, har en tung oro som jag bär på bara, med en bror nere i Afghanistan, fruktansvärt vad det är mkt skit som händer där nu. Men men.

Hoppas ni övriga mår bra!

• neele

Lucia1987: Vill gärna ha en till! Men nu har jag precis börjat studera, så jag vill komma in i det lite först innan nästa kommer, så det dröjer nog ett litet tag till. Men inte för länge
    Hoppas du mår bättre, vilken vecka är du i nu?

Har inte riktigt koll på hur gamla era barn är, men min femtonmånaders har börjat säga lite ord nu! En annan ny sak är att hon slår sig själv i huvudet hela tiden, varje gång hon inte får som hon vill. Antar att det är trots i liten skala..

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7