• JaneDoe10

agnus castus, munkpeppar

Jag är också nyfiken på att börja med angus castus, är bara orolig att det ska strula till min sena sega ägglossning ännu mer..

• JaneDoe10

En vad jag har förstått. Får nog hem mina imorgon, men väntar nog tills jag får mens innan jag börjar. OM jag får någon mens{#lang_emotions_undecided}

• JaneDoe10

Många skriver att dropparna är äckliga, men jag har köpt dessa som tabletter på nätet. Jag tycker att det verkar enklare att dosera i tablettform också, en tablett om dagen innehåller 1000mg. Svårt bara att veta om man kanske borde ta två tabletter? Någon som vet? Verkar vara lite olika när man läser på nätet, verkar vara mera vedertaget i utlandet och det verkar som om AC hjälper många.

• JaneDoe10

Men du fick ingen ägglossning ändå då eller? Eftersom du äter pergotime nu menar jag.

• JaneDoe10

Jag är på min nionde dag med agnus castus nu. Så kan därför inte säga varken bu eller bä ännu. Jag hoppas iallafall att detta ska få ordning på hormonerna och att jag ska få tillbaka min 30dagars cykel MED ÄL! Jag vill ju ha en liten nu ju....

• JaneDoe10
    Ohana 84 skrev 2010-04-28 09:17:46 följande:
    Samma förhoppningar här =)Att få ordning påhormonerna o cykeln (som nu senast va på 51 dagar!!!!!) och givetvis äl =) är bara inne på andra dagen nu.. Har du börjat kolla med äl-test, eller när ska du börja göra det?
    Ja, jag testar varje dag nu. Gjorde så förra cykeln också.. och cyklerna före det.. Morgonpinket har för vana att hamna i en mugg nu. Haha Testar du?
  • JaneDoe10
    Ohana 84 skrev 2010-04-28 16:02:33 följande:
    Ja, fast jag har kört morgonurin alltid på äl-testen och det funkar för mig. Syns tydligt ändå när det är äl =) Men äl-test ger alltid utslag för mig, men mycket starkare än kontrolltestet vid ÄL
  • JaneDoe10
    Ohana 84 skrev 2010-04-28 18:06:07 följande:
    Ok =) ja har aldrig testat på morgon urin.. men kanske skulle göra det.. jag kissar nämnligen ofta (o dricker mkt, då ja har ett fysiskt ansträngande arbete) därför måste ja typ hålla mej o tänka på att inte dricka på ett par timmar innan ja testar..Jag har oxå alltid utslag på testen men starkare vid äl.. den månaden ja testa vill säga=)Men du har haft äl dom senaste månaderna?
    Jag har haft två ägglossningar sedan november som jag vet, förr-förra cykeln så vet jag inte om jag hade äl för testerna tog slut, isåfall var den väldigt sen. Förra cykeln vet jag att jag inte hade för då testade jag hela tiden.. Men har stora förhoppningar om att få äl nu iallafall! Du då?
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar