agnus castus, munkpeppar
Jag är också nyfiken på att börja med angus castus, är bara orolig att det ska strula till min sena sega ägglossning ännu mer..
Jag är också nyfiken på att börja med angus castus, är bara orolig att det ska strula till min sena sega ägglossning ännu mer..
Jag har beställt tabletter nu från vitaminbutiken. De är på 1000mg styck
En vad jag har förstått. Får nog hem mina imorgon, men väntar nog tills jag får mens innan jag börjar. OM jag får någon mens
Många skriver att dropparna är äckliga, men jag har köpt dessa som tabletter på nätet. Jag tycker att det verkar enklare att dosera i tablettform också, en tablett om dagen innehåller 1000mg. Svårt bara att veta om man kanske borde ta två tabletter? Någon som vet? Verkar vara lite olika när man läser på nätet, verkar vara mera vedertaget i utlandet och det verkar som om AC hjälper många.
Men du fick ingen ägglossning ändå då eller? Eftersom du äter pergotime nu menar jag.
Okej, men vad roligt att höra att du fick äl utav agnus castusen!
Jag är på min nionde dag med agnus castus nu. Så kan därför inte säga varken bu eller bä ännu. Jag hoppas iallafall att detta ska få ordning på hormonerna och att jag ska få tillbaka min 30dagars cykel MED ÄL! Jag vill ju ha en liten nu ju....