• AnnizIS

agnus castus, munkpeppar

Jag har testat och drack agnus castus i form av tédroppar 3 ggr om dagen från mensens andra dag fram till äl! Ibland tog jag 15 droppar men oftast 20, tyckte inte det var speciellt gott.. :P
    Jag blev gravid och är idag i vecka 8+0 :) Hade innan dess försökt bli gravida i flera år..

• AnnizIS
    Ohana 84 skrev 2010-04-14 10:01:51 följande:
    Grattis!! =D Måste kännas kanon efter att ha försökt i flera år!! Och det låter lovande för oss andra som tänker testa agnus castus ;).. Synd att läkare mm är så främmande för natur medecin i sverige, det är ju därför sånna här grejjer är så okända. Lycka till och grattis igen =)
    Tack så mycket, var på ul igår och såg ett litet hjärta slå, känns helt underbart :)

Jag testade A.C efter att ha läst om det här på fl eftersom flera hade blivit gravida så fort de börjat ta det! Och så funkade det för mig med, att man inte testat det innan ..

Hoppas du får lika bra resultat av det som jag fick!! Lycka till :)
  • AnnizIS

Undrar hur de gått för de som var med lite tidigare i tråden, t.ex. SaraSvensson!
    Hoppas att du fått resultatet du ville uppnå! :)

Jag går in i vecka 12 på onsdag och blev gravid av de här dropparna:) Tog 20 droppar 3ggr om dagen från mensens första dag till och med äl-dagen.
    Hade försökt i tre år innan dess.. För er som inte läst tillbaks i tråden då :)

• AnnizIS

Vad bra att du kände av din äl mer, det gjorde jag också rätt rejält i flera dagar! Slutade du med ac vid äl eller? När har du BIM?
    Hoppas att det är ett litet pyre i din mage också :)

• AnnizIS
    jessica1979 skrev 2010-09-16 17:25:01 följande:
    Ni som tar AC i form av droppar, tar ni den i bara vatten eller kan man ta det i t.ex. juice eller te? Känns som att det kommer smaka apa i bara vatten med tanke på lukten.

Finns det folk här som har blivit gravid och tror på att ACn hjälpte dom?
    Halloj!
    Jag tror verkligen att AC-dropparna hjälpte mig att bli gravid.. vi hade försökt bli gravida i ca 3 år och när jag tog dessa droppar blev jag gravid direkt
    Dropparna tog jag i minimalt med vatten som jag värmde lite i micron för det är ju inte direkt gott.. Hade i några sockerbitar också! Slutade att dricka dom så fort jag hade haft ägglossning som jag kollade med hjälp av cb's ägglossningstester.

Är i vecka 32 nu!
    Hoppas på samma resultat för er andra!
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar