agnus castus, munkpeppar
Haha jag bor i Tyskland och blev gravid första manaden jag at Sarai/munkpeppar
.
Även min vän!
Haha jag bor i Tyskland och blev gravid första manaden jag at Sarai/munkpeppar
.
Även min vän!
Jag at tills jag fick reda pa att jag blev gravid, sen slutade jag!
Finns det inte att köpa i Sverige?
I Sverige är de ju väldig emot alterternativa metoder, det var min läkare som rekommenderade mig att äta munkpeppar. Han menade pa att det fungerar i rätt manga fall.
Ja ok! men det är ju jättepositivit att den har kommit igang nu hoppas det redan tagit sig.
Svenskarna tog väl inte vara pa Samernas kunskaper, men skönt att din läkare verkade positivt inställd till det.
Jag at hela cykeln och blev gravid! Min läkare sa att man skulle göra det.
Samma manad som jag började med det! jag bor i Tyskland och läkarna är lite mer för alternativa metoder här. Jag at tabletter som hette sarai.
Av vad jag har förstatt sa hjälper det ju gulkropphormonet pa traven och det produceras väl just efter att ägget har släppt och äggblasan blir en gulkropp?
Det är receptfritt men han rekommenderade det. Vi hade försökt i 10 mander att fa till nr 2 och jag hade lite problem med spottings. Han sa att det i manga fall brukar hjälpa kvinnor att bli gravida och i mitt och min kompis fall stämde det. Vi har samma läkare och at exakt samma tabletter! Han sa att de brukar hjälpa kroppen pa traven att själv börja producera gulkropphormon, vilket är en föutsättning för att ägget skall kunna fästa.