• Kitty 1982

agnus castus, munkpeppar

Skorpilorp skrev 2011-03-09 13:49:09 följande:

Hoppar in i denna tråden....

Är det ngn som provat att ta Angus Castus samtidigt som man äter Pergotime? 
    Har prövat Borago-kapslar och Rosenrot i nästan en månad nu.
    Vågar man blanda måntro?

Tips mottage stacksamt innan det beställs hem...

Jag har tagit Pergo samt tar Angus Castus. Jag hoppas min cykel kortas ner.

Ni som kört med detta länge kortades eran cykel ner? Hur mycket? Kom eran ÄL tidigare?
  • Kitty 1982
    velicious skrev 2011-03-10 17:09:42 följande:
    Ja min cykel kortades ner fran först 50 dagar ner till 42 sen 42 till 38 och nu är de mellan 28-31 dagar. Äl har jag inte stenkoll pa. Men de senaste 2 gangerna kom äl pa 16 ocg 18 dagen..
    Gud vad skönt. Jag har alltid ÄL runt dag 21-25
    Känns ju inte som någon höjdare direkt. Vill gärna ha den tidigare.

Jag kör med AC dropper dricker iaf 2 koppar per dag.

Har du dropparna eller tabletterna? Men dom borde väl vara lika bra oavsätt vilket om det är droppar eller tabletter?

Vad kul för dig iaf att du fått mera rätsida på din cykel
  • Kitty 1982

Hur mycktet AC tar ni per dag?

Jag ha dropparna och dricker iaf 2 koppar per dag med 20 droppar i per gång

• Kitty 1982
    tillsammansblirvi3 skrev 2011-03-15 06:55:12 följande:

Här kommer en fråga, ni har säkert skrivit om det innan, men jag orkar inte läsa igenom allt.

Jag fick hem mina beställda agnus castus igår i tablett form. När kan jag börja ta tabletterna? Är det bästa att börja när mensen precis tagit slut eller kan jag börja när som helst?

Det är olika, många börjar vid mensen första dag andra när dom vill så du kan göra som du vill.
  • Kitty 1982
    tillsammansblirvi3 skrev 2011-03-15 15:30:41 följande:
    Aha okej. Men då kommer en fråga till, kan man få någon form av biverkning av dem? Jag menar om de på något sätt kan vara skadliga och minska chansen att bli gravid? Någon som vet?
    Nix aldrig hört faktist. Det e jätte många som tagit och tar detta.
  • Kitty 1982
    velicious skrev 2011-03-22 06:48:20 följande:
    Jo men de är ju nagot iaf, far bara halla tummarna att de tar sig och ev. att du far din ÄL lite lite tidigare Glad

jovisst kör pa tabletterna, och ja de hoppas jag de maste ju ändo vara lika bra som droppar eller tvärtom hehe?

Kul är de men mindre kul att de inte tagit sig än "/ men de gäller vell somsagt att halla ut ett tag till!

Hur gar de för dig nu da? Vart i cykeln är du ca? själv är jag troligen pa äl+4
    Fick min ÄL MYCKET tidigare Jag har nu BIM allt från ca 26-29 mars nu, annars skulle jag haft ÄL den 28 mars men har redan haft den =)
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar