• lejonhjärtat

agnus castus, munkpeppar

Hej på er alla!

Hoppas in på denna tråd då jag börjat med munkpeppar idag, har dock ganska grav PCO med mens typ 1 gång om året om änns det. Så min förhoppning om detta är inte så stor. Men vad fn verkar ju som om det har hjälpt en massa så varför inte mig kanske.

Någon annan som blivit gravid av det som har lika grav som jag? Eller är det ett lönlöst försök? Är inte överviktig.

Hoppfull!

• lejonhjärtat

Hej har ätit ac-tabletter i 47 dagar och inget resultat alls att det hjälper än, började utan att mens kom då jag inte har mens alls typ 1 gång om året. Tänkte öka dosen till 2 tabletter i 2 månader om 13 dagar och hjälper det inte då får jag inse att jag behöver starkare grejer.

• lejonhjärtat

Hej på er alla!

Hur går det för er? Är inne på dag 66 och har ökat till 2 tabletter de senaste 10 dagarna. Men det verkar inte hjälpa... Säg att det funkar för någon iaf...

• lejonhjärtat

Ush ger upp snart! dag 81 och ingen mens i sikte, har en burk till som jag tänkte använda sen ger jag upp det hära! Gör jag rätt i de? 

• lejonhjärtat
    hoppfull idag skrev 2011-06-06 16:28:36 följande:
    Lejonhjärta, ge inte upp! Har du pratat med en gyn? 81 dagar är lång tid, men tyvärr vanligt efter pillerstopp, om man har PCO osv..
    har varit kontakt med gyn och jag kan få pergotime av dem men ville ge detta ett försök i lite mera naturlig form. Har PCO men inte tagit ppiller. Har inte haft mens sen mars förra året.
  • lejonhjärtat
    hoppfull idag skrev 2011-06-06 19:12:43 följande:
    Du kan ju testa dubbel dos av munkpeppar, det gör jag nu.. Var ngn här som sa att det funkade först då.
    jag håller på med det just nu är inne på dag 23 med det så vi får väll se. Hoppas, hoppas då! :)
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar