• hoppfull idag

agnus castus, munkpeppar

Jag har köpt AC-tabletter och ska börja idag.

Slutade med minipiller i jan.
    Har inte haft mens sen sista februari och orkar inte vänta på en mens för att börja rätt i cykeln.  
    Jag vet att jag inte är gravid.

Någon mer som inte orkat vänta på mensen utan bara kört igång med tabletterna?

• hoppfull idag

Hej! Jag äter munkpeppar, angus castus 1000 mg, som tablett (beställt på vitaminbutiken.se). Har gjort det sen 8 dagar och mår bra på tabletterna.

Tror ni jag kan dubbla dosen eller ska jag lugna mig?

Har bara haft mens 1 gång i år, i februari, så jag äter för att kicka igång den igen :)

• hoppfull idag

Hej!

Igår var jag öm på vänstra sidan av magen, där äggstocken sitter? När jag och min kille hade sex gjorde det också ontn är han kom in för långt. Vet inte om det var livmodertappen som ömmade? Detär väl inte munkpepparn jag äter? (tar fortf en tablett om dagen)

Nån som känner igen sig? Vad beror det på? Kan det vara ÄL? Tacksam för svar!

• hoppfull idag

Lejonhjärta, ge inte upp! Har du pratat med en gyn? 81 dagar är lång tid, men tyvärr vanligt efter pillerstopp, om man har PCO osv..

• hoppfull idag

Du kan ju testa dubbel dos av munkpeppar, det gör jag nu.. Var ngn här som sa att det funkade först då.

Svar på tråden agnus castus, munkpeppar