• Knasen

agnus castus, munkpeppar

Hejsan allihopa jag hoppar in här hos er om det är ok. Och grattis till er som blivit gravida :D hoppas bara det är min tur snart :D
    Jag och min sambo har försökt bli gravida nu i 10 månader och min mens har varit jätte oregelbunden, därför har jag nu börjat med ac för en vecka sedan. Jag har varit ovanligt trött och mått illa lite då och då sedan jag började med ac.
    Är de någon mer som har upplevt detta med ac? 

Jag är inte gravid! :( Tacksam för svar :)

• Knasen

Hejsan, jo det är precis dem biverkningarna som jag hade men nu när jag fick ägglossning så har det slutat. Så nu hoppas jag bara på att något fastnade under ägglossningen så att man kan vänta sig ett plus om några veckor :D
    Men tar du dem för att du har oregelbunden mens eller hur är de för dig?
    :D 

• Knasen

Jag köpte på vitaminbutiken för 3 veckor sedan och då funkade de. men det kanske ha blivit något fel på deras hemsida. försök om någon dag igen :D Lycka till !

• Knasen

okej aa de var just pga de du beskriver som jag började med ac. Jag började med dem den första mens dagen och 12 dagar senare så fick jag ägglossning och nu så har alla biverkningar slutat. Så nu väntar jag på antingen ett plus :D eller att mensen ska komma.

Hoppas att dem försvinner snart för dig, jag tyckte att det var fruktansvärt jobbigt.
    Lycka till ! 

• Knasen

Hejsan. Vad roligt att ac funkade på dig grattis :D
    Tänkte bara fråga hur du tog dem. började du på första mens dag och fortsatte sedan till ägglossning eller enda till plusset? eller hur gjorde du :D

• Knasen

Okej vad bra :)
    Jag får nog göra ett nytt försök nästa månad. Hoppas bara att mensen kommer som den ska :D 

• Knasen

Jag ska vänta några dagar till och testa en sista gång sen blir det att börja med ac igen :D Hoppas verkligen att något händer snart :D

• Knasen

Jag tänkte att jag ska göra ett test imorgon eller iallafal i veckan. Det var ju ca 11-12 dagar sedan jag trodde att jag hade ägglossning. och nu de senaste dagarna så har jag haft vissa "känningar" och molande i tjejmagen. Men det kan ju också vara mensen som är på väg snart. och så har jag varit illamående till och från. Och så är jag väldigt trött hela tiden. men som sagt jag tror inte att det är något. men vill ändå testa om någon dag så att jag är säker så att jag kan börja med ac igen :P Så än kanske det finns lite hopp kvar =D

• Knasen

Jag testade i måndags och då syntes ingenting. jag har inte märkt av någonting nu efter det heller så jag tror inte att de blev något denna gången. :(

• Knasen

Hejsan. min mens verkar ha blivit regelbunden nu med ac. det är min andra månad jag håller på med nu. jag hade ju jätte problem med oregelbunden mens, mycke och länge när den väl kom. men nu är min menscykel nere på runt 28 dagar. hoppas att det funkar för er också snart :D Jag har dock inte blivit gravid än men det kommer nog :D

• Knasen

hejsan. tänkte bara säga de att jag har aldrig fått några utslag utav ac, du kanske inte tål något ämne i ac :S vet ej.
    Men så har jag en fråga till någon här som kanske vet !
    Jag har använt ac i 3 mån, efter första användandet så fick jag regelbunden mens på 28 dagar. Och då åt jag ac från mensens första dag och sedan fram tills jag trodde att jag hade äl. Men denna månaden så slutade jag med ac när jag TRODDE att jag hade äl men några dagar senare så fick jag äl flytningar igen och även lite ont och nu har jag inga tcken på att mensen ska komma och den borde kommit för ett par dagar sedan..

Några dagar innna mens brukar jag ha humör svängningar och ont i brösten men inget !.
    Jag testade mig och det var negativt känner mig inte gravid men mensen kommer inte. Kan detta bero på att jag råkade sluta med ac 3 dagar för tidigt eller varför får jag ingen mens.?

Snälla svara om ni har varit med om de själva eller om ni bara har lite tankar kring min fråga :D

Snälla! 

Svar på tråden agnus castus, munkpeppar