agnus castus, munkpeppar
Hej!
Tänkte berätta om mina erfarenheter. Jag har alltid haft oregelbunden mens samt väldigt lång menscykel (över 40 dgr ibland). Jag började ta Agnus Castus (droppar, köpta på Bodystore) och efter två månaders användning blev jag gravid (tog inte full dos, men 20 droppar 2 ggr om dagen). Menscykeln blev kortare och ÄL tydligare. Vi har försökt till och från i ett år så jag blev verkligen chockad över ett positivt graviditetstest, har fortfarande inte fattat att det är sant 
(Jag har även tagit följande kosttilskott sedan i vintras: Alla b-vitaminer (med folsyra), zink + selen, magnesium, och Q10- alla av märket PharmaNord)
En annan sak som jag har tänkt på som kan ha bidragit var zonterapin jag fick under semestern. Där klämmer och trycker dom på olika punkter (på fötterna) och där har man särskilda fertilitetszoner. Det tog bara några veckor efter det så var jag gravid. Självklart kan det bero på annat också, men jag tror på sånt - dock var det inte därför jag gick på zonterapi utan för att jag behövde lite fotmassage och ville testa nåt nytt :)
Att inte tänka för mycket på att bli gravid är nog det bästa ändå, i kombination med något ovan kanske. I början när vi försökte så noterade jag varenda litet symptom runt BIM, men det gjorde så att jag missade mensen helt istället, av stressen.