agnus castus, munkpeppar
Idag borde min mens ha kommit men den syns int till... hade varit 32dagar isåfall, brukar oftast ha så. men ibland 35-40 dagar. får se vart detta slutar... vill ju börja med AC =)
Idag borde min mens ha kommit men den syns int till... hade varit 32dagar isåfall, brukar oftast ha så. men ibland 35-40 dagar. får se vart detta slutar... vill ju börja med AC =)
tar ni tabletterna på dagen eller kvällen? kanske inte spelar någon roll...?
GRATTIS HALLONET80!!!! underbart, hoppas du smittar ner oss andra!
Ohana 84:
jag vet hur du känner dig. vi har försökt 1,5år nu med ett missfall i bagaget. det känns väldigt frustrerande emellanåt. alla som frågar om när vi ska ha barn vill jag skjuta i pannan typ. men sen tänker jag: "vänta ni bara. vänta och se hur många barn jag kommer få. och de kommer vara finast i världen." haha typ så. vår tid kommer också, då vi får visa upp våra magar. men det tar lite tid. de finaste barnen tar lite tid på sig innan de är redo för den här världen. man får tänka så helt enkelt =)
för övrigt har jag fått kämpa med allt i livet ett tag innan jag fått det jag vill ha och resultatet har alltid varit det bästa. så det här med en bebis kommer också, men inte så snabbt =)
grattis JaneDoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!